|
|
| 18 Октомври 09, 17:02
/ Автор: APRA Porter Novelli
|
Нестле България навлиза на пазара на затворени кафе системи с NESCAFÉ® Dolce Gusto® |
През 2009 г. NESCAFÉ® в партньорство с KRUPS лансират в България нова система за приготвяне на топли напитки в дома. |
Нестле България в партньорство с Груп СЕБ, официален представител на марката KRUPS за България, стартират лансирането на нова домашна система за приготвяне на топли напитки. На 18 октомври 2009 г., в София, най-популярната марка кафе в света, NESCAFÉ®, и световният лидер в производството на еспресо кафе-машини, KRUPS, представиха новия си съвместен проект NESCAFÉ® Dolce Gusto® – първата кафе-система, която позволява приготвянето на 5 вида топли напитки и специалитети у дома. Домакин на събитието беше водещият на Survivor Владимир Карамазов, който е и първият притежател на домашната кафе-система.
„Бях много приятно изненадан от дизайнерския външен вид на машината и невероятния вкус на кафе-специалитетие, които мога да приготвям с NESCAFÉ® Dolce Gusto®. Голям плюс за мен е и фактът, че машината работи само с капсули, което ми позволява много бързо и лесно да приготвям ароматно кафе всяка сутрин вкъщи, без да се налага да почиствам след това“, заяви актьорът.
NESCAFÉ® Dolce Gusto® е нов международен проект на Нестле съвместно с KRUPS, с който компанията навлиза на бързо растящия пазар на затворени кафе-системи. През 2006 г. лансирането на NESCAFÉ® Dolce Gusto® стартира пилотно в 3 европейски държави – Великобритания, Германия и Швейцария, а днес броят им надхвърля 20, като в списъка вече присъстват САЩ и Бразилия.
По данни на GFK U&A coffee пазарът на затворени кафе-системи в Европа се развива бързо и бележи 13,3% ръст през миналата година. Същото изследване сочи още, че най-често консумираната кафе-напитка в България е еспресото, като 91,7% от българите я предпочитат пред останалите топли напитки сутрин. Същевременно все по-често консумираме и инстантното кафе, което се предпочита от 71,6% от хората. Тази тенденция се дължи на все по-забързания и динамичен начин на живот, който водят гражданите през последните години. Комбинираните кафе-напитки тип 3в1 също стават все по-желани от българските потребители и заемат трето място в класацията на най-предпочитаните кафета. В същото време, обаче, традиционните за българския вкус турско кафе и домашно приготвено кафе в кафеварка продължават да заемат сериозно място в ежедневието на българите със съответно 51,9% и 51,1% дял на консумация.
Новата концепция за приготвяне на топли напитки в дома – NESCAFÉ® Dolce Gusto® успешно съчетава иновативните технологии на световния експерт в производството на кафе машини KRUPS и над 100-годишния опит на NESCAFÉ® в производството на кафе от най-високо качество. Благодарение на успешното партньорство, Нестле продължава да разширява портфолиото си от кафе-напитки, с цел да заеме водещи позиции на пазара на затворени кафе-системи както в България, така и в Европа.
До момента са продадени близо 3 000 000 машини NESCAFÉ® Dolce Gusto® в целия свят. В България системата ще се предлага в големите вериги за електроуреди, универсалните магазини и веригите хипермаркети и супермаркети в София, Пловдив и Варна. С кафе-системата могат да се приготвят бързо и лесно Espresso Intenso, Caffè Lungo, Cappuccino, Latte Macchiato и Chococino®.
Източник: APRA Porter Novelli |
|