|
|
| 16 Октомври 09, 21:56
/ Автор: М-Тел
|
М-Тел с най-добри вътрешни комуникации |
На специална церемония вчера компанията беше отличена с три от общо петте награди в първия конкурс за ефективни вътрешни комуникации в страната Grapevine Awards.
|
На специална церемония, състояла се в хотел Метрополитън в София снощи, М-Тел спечели три от пет награди в първия професионален конкурс за ефективни вътрешни комуникации в България Grapevine Awards, организирани от Apeiron Academy.
Авторитетното жури на конкурса включваше български и чуждестранни професионалисти по връзки с обществеността, а председател беше почетния член на CIPR, Великобритания, Лиам Фицпатрик. Общо 13 вътрешни кампании на големи фирми, сред които Данон, ЕОН, и други, представили свои вътрешни проекти, бяха номинирани в пет категории. М-Тел беше единственият участник, номиниран във всяка една категория - Вътрешнокомуникационна кампания, Вътрешноорганизационно събитие, Вътрешно печатно издание, Корпоративна социална отговорност и Онлайн медия.
Първото отличие М-Тел получи в категория Вътрешнокомуникационна кампания за програмата Be a part!, насочена към повишаване на ангажираността на служителите в компанията. Благодарение на множеството инициативи и ефективната им вътрешна комуникация в рамките на програмата, ангажираността на служителите за 2008 година нараства със 17 пункта, а участниците в изследването на Hewitt Associates, чрез което се измерва тя, се увеличиват двойно в сравнение с предходните години.
В категория Вътрешноорганизационно събитие телекомът получи отличие за срещата на ключовите служители на компанията, май 2008 година. Събитието впечатли журито с мащабите, идейната концепция и постигнатите резултати.
Третата награда отличи М-Тел в категория Вътрешно печатно издание. Спечелилият проект тук е списанието Mteller, което е вътрешно корпоративното издание на компанията. То отразява ритъма на живот в М-Тел и включва участието на всички служители на компанията.
Конкурсът Grapevine Awards насочва вниманието на компаниите към недотам развитата в България област на вътрешните корпоративни комуникации. При избора на победителите се взима под внимание активността на служителите в съответните проекти, както и тяхното мнение и оценка на дейностите.
Източник: М-Тел |
|