|
|
| 01 Септември 09, 17:36
/ Автор: Имидж Консултинг ЕООД
|
Покана за Обучение на тема: “Успешните мениджъри – предпоставка за развитие на компанията” |
Обучението се провежда на 18 и 19 септември 2009 г. в София. |
Знаят ли скоро назначените за мениджъри във Вашата компания как да управляват дейностите и екипите от хора?
Знаят ли дългогодишните мениджъри без мениджмънт образование кои са основните 8 мениджърски компетенции и как практически да ги прилагат?
Готови ли са служителите, които планирате да повишите в мениджъри, да обучат след себе си също така добри служители, каквито са били те самите?
Това са само част от акцентите на предстоящото дискусионно обучение по всички въпроси, касаещи управлението на дейностите и екипите във Вашата организация.
Обучението ще се проведе в малка група, за да можете Вие и/или Вашите мениджъри да представите специфичността на предизвикателствата в работата Ви.
Водещото мото на обучението е:
“УСПЕШНИТЕ МЕНИДЖЪРИ – ПРЕДПОСТАВКА ЗА РАЗВИТИЕ НА КОМПАНИЯТА”
Срещата ни ще бъде структурирана така, както можете да видите от приложената програма и ще бъде подплатена с презентации от лекторите, допълнителни материали и практически казуси.
Целта ни:
Овладяване на практически приложими подходи, базирани на фундаментални постановки от световния опит.
Дати и място на провеждане:
От 18.09.09 г. до 19.09.09 г. в хотел “Жасмин”, София, бул. "Симеоновско шосе" 126
Лекторите:
Доказали се успешно практикуващи мениджъри от международни и български компании
С настоящото писмо каним Вас и представители на мениджърския Ви екип.
Шансът на организациите на българския пазар е в непрекъснатото повишаване на знанията и уменията чрез „...учене през целия живот...”
С уважение,
Константин Николов
Управител IMAGE
П.П. Заявете Вашето участие сега! При записване до 03 септември ползвате 10% отстъпка.
ПРОГРАМА НА ДИСКУСИОННО ОБУЧЕНИЕ
“УСПЕШНИТЕ МЕНИДЖЪРИ – ПРЕДПОСТАВКА ЗА РАЗВИТИЕ НА КОМПАНИЯТА“
Практически казуси, примери от практиката и модерния световен опит в мениджмънта
Дата: 18 септември 2009 г.
09.00ч. – 12.00ч. (10.15ч.-10.30ч. Кафе-пауза)
Първа част: Приносът на всеки Мениджър във веригата за създаване на стойност в организацията.
1. Възможности и стратегии за развитие на организацията. Етапи, през които преминават организациите в България.
2. Уникалност на организационната култура и вътрешната комуникация.
3. Цели пред структурата на организацията и пред всяко нейно звено. Взаимодействие между звената, спазвайки принципа на “вътрешен клиент – вътрешен доставчик”.
4. Фактори, обуславящи промените в организациите. Кога успешните Мениджъри провеждат промени. Как да управляваме при криза?
Работа в екип по казус от практиката – Казуса “Пътят”
12.00ч. - 13.00ч. Обяд
13.00ч. - 16.30ч. (14.15ч. – 14.30ч. Кафе пауза)
Втора част: Да бъдеш Мениджър – професия ли е това?
1. Какво означава да бъдеш Ръководител? Петте истини, с които се сблъсква всеки нов мениджър.
2. Успешният мениджър владее микс от компетенции:
Ø да се развиваш и да се променяш;
Ø да наблюдаваш и опознаваш себе си и другите;
Ø да търсиш и определяш приоритетите;
Ø да въздействаш на другите (без да ги манипулираш);
Ø да подкрепяш и подпомагаш сътрудниците си;
Ø да изграждаш екипни взаимоотношения;
Ø да умееш да преговаряш;
Ø да гледаш стратегически на дейността.
3. Изкуството да се задават въпроси.
4. Взаимното допълване и влияние между десетте роли на всеки лидер
Трета част: Ефикасни оперативни техники за управление в арсенала на всеки мениджър за постигане на устойчиви резултати.
1. Анализ и планиране – приведете амбициите на организацията към конкретни резултати.
Ø Пътят за преминаване от визия към оперативен план за действие;
· Как да формулираме стратегията на екипа, спрямо стратегията на организацията;
· Задаване на средносрочни и краткосрочни цели;
· Златни правила при бюджетирането;
· Определяне на показатели за представянето на всеки екип.
Ø Методология за анализ на проблеми и вземане на решения.
Дата: 19 септември 2009 г.
09.00ч. – 12.00ч. (10.15ч.-10.30ч. Кафе-пауза)
2. Организация работата на екипа – Какво характеризира добрия екип?
Ø Организационни и индивидуални функции в екипа; Етапи в развитието му.
Ø Комуникация вътре в екипа и извън него, приемане и спазване на общи правила;
Ø Разпределение на отговорностите. Определяне на общи и индивидуални цели;
3. Лидерство и мотивация. Успешният Мениджър постига целите на организацията чрез и заедно с екипа.
Ø Лидерски стилове и роли. Идентифицирайте общите характеристики на успешните Мениджъри;
Ø Приоритизиране. Планиране на работата – кой, кога, какво?
Ø Провеждане на работни срещи и въвеждане на система на отчетност по вертикалата отгоре – надолу и обратно;
Ø Мотивация – лична и на екипа. Основни средства за повишаване компетентността и/или мотивацията на членовете на екипа;
Ø Изкуството на “обратната връзка”;
Ø Управление на конфликти и деликатни ситуации.
Работа в екип по казус от практиката – Казуса “Новият проект”
12.00ч. - 13.00ч Обяд
13.00ч. - 16.30ч. (14.15ч. - 14.30ч. Кафе- пауза)
4. Контрол на резултатите. Измерване на отклонението между желаната ситуация (желаните резултати) и реалната такава.
Ø Показатели за анализ на дейността на всяко звено;
Ø Въвеждане на принципите на Бордното табло за проследяване на резултатите;
Ø Установяване естеството на проблема: компетентност и/или мотивация;
Ø Постигане и надхвърляне на целите като етап в спираловидното възходящо развитие на организацията.
5. Управление на времето – матричният принцип за приоритизиране.
6. Подбор, въвеждане и развитие на членовете на екипа
Ø Примерни въпроси при интервюиране на кандидати;
Ø Атестация или оценка;
Ø Обученията като средство за развитие.
IMAGE
1309 София
пл. Преображение, сграда Б1, ет.3, офис 3Б
тел. 02 / 489 67 65
02 / 929 19 03
факс: 02 / 489 67 64
мобилен: 0885/ 802 093
web site: www.consult-image.com
e-mail: office@consult-image.com
ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ
“УСПЕШНИТЕ МЕНИДЖЪРИ – ПРЕДПОСТАВКА ЗА РАЗВИТИЕ НА КОМПАНИЯТА”
18 – 19 септември 2009 г., София
Трите имена на участника, длъжност:
1……………………………………………………………………………………………………
2……………………………………………………………………………………………………
3...................................................................................................
Забележка: Моля попълвайте трите имена на участниците, необходими за издаването на сертификат.
Фирма: ……………………………………………………………………………………………
Адрес:………………………………………………………………………….………………….
Булстат: …………………………………….ИН по ДДС:………………………………………
МОЛ: ………………………………………………………………………………………………
Телефон: ……………………………………Факс:………………………………………………
e-mail: ………………………………………………………………………………………………
web site:……………… ……………………………………………………………………………
Такса за един участник: 445 лв. без ДДС
Цената включва таксата за участие, презентации и работни материали, обеди и кафе паузи.
При участие на повече от един представител на организацията ползвате отстъпка. Моля, позвънете.
При заплащане по банков път, таксата за семинара се превежда не по-късно от 16 септември, 2009 г.:
Корпоративна Търговска Банка, Финансов център „СОФИЯ-ЮГ”
Имидж Консултинг ЕООД
IBAN: BG 09 KORP 9220 1013 9433 01
BIC: KORP BG SF
Дата………………………….. Име…………………………..
Източник: Имидж Консултинг ЕООД |
|