Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Автомобили и горива

Вземи в gLOG
29 Септември 09, 13:39 / Автор: AMI Communications
Само в Shell: Изпълнителният директор на Shell България ще обслужва клиенти на бензиностанция
Инициативата „Повече за клиента” е част от международната стратегия на компанията за подобряване на обслужването на всяка бензиностанция Shell по света.


Ръководният екип на Shell България

Отляво надясно: Игор Янок (Търговски директор Бензиностанции Shell), Петър Стратиев (Търговски директор Транспортен сектор), Катя Деливичева (Правен съветник), Пламен Янкулов (Мениджър Качество на горивата), Маргарита Богданова (Финансов директор), Александър Малячки (Ръководител Дистрибуция), Юлита Дечева (Мениджър Човешки ресурси), Камелия Славейкова (Изпълнителен директор), Радко Стаменов (Ръководител Снабдяване)

София, 29.09.2009 г. На 1-ви и 2-ри октомври топ мениджърите на Shell България ще обслужват клиенти на бензиностанции в София. В ролята на обикновени служители на търговските комплекси ще влязат 9 висши мениджъри, сред които Изпълнителният директор на Shell България Камелия Славейкова и Търговският директор на бензиностанции Shell Игор Янок. Те ще зареждат гориво в 8 бензиностанции в София, ще разясняват на клиентите предимствата на различните горива и ще предоставят допълнителни услуги като почистване на стъклата на автомобилите.

Не за първи път висши мениджъри от Shell захвърлят костюмите и вратовръзките, за да сложат униформите на служителите на бензиноколонките. Инициативата „Повече за клиента” е част от международната стратегия на компанията за подобряване на обслужването на всяка бензиностанция Shell по света. В България тя се провежда от 3 години, като тази година компанията за първи път анонсира датите и обектите, на които клиентите ще могат да бъдат обслужени от мениджърите на Shell.

В продължение на два дни клиентите на Shell ще имат възможност да споделят своите впечатления с ръководството на компанията, да зададат въпроси или да направят предложения за подобряване на офертата и обслужването на клиентите. Списък с бензиностанциите и график на работа на мениджърите в Shell България е достъпен на интернет страницата на компанията www.shell.bg.

„Нашата цел е да се отличим от конкурентите, като предлагаме последователно най-доброто обслужване на всяка бензиностанция, при всяко посещение, всеки ден. Най-добрият начин да постигнем това е като опознаем нашите клиенти, техните потребности, нагласи и очаквания към компанията. Маркетинговите проучвания ни дават точна картина на пазара, но директният контакт с потребителите на бензиноколонката или в магазина е най-добрият начин да усетим пулса на бизнеса ни”, коментира Камелия Славейкова, изпълнителен директор на Shell България.

Контролът над оперативните стандарти е ежедневие за мениджърите от Търговския отдел на Shell. Всяка седмица те извършват посещения на бензиностанциите в различни краища на страната, за да проверят в детайли дали е спазена офертата на Shell към клиентите, включително основните стандарти като безопасност, чистотата и етикет на обслужване.

Стандарти в обслужването

Тази година за първи път български управител на търговски комплекси Shell взе награда „Златен търговец” за най-добър мениджър на обект за Централна и Източна Европа за 2008 г. Един от критериите за присъждане на тази награда е високата оценка за добро обслужване, получена в резултат на проучване тип „Таен клиент”, проведено от международната агенция за маркетингови проучвания GAPbuster.

За допълнителна информация:

Ралица Станева
Account Manager
AMI Communications
Тел: +359 2 989 5115
GSM: + 359 886 634 580
E-mail: ralitsa.staneva@amic.bg

Източник:
AMI Communications

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1212