|
|
| 09 Ноември 09, 13:17
/ Автор: Майкрософт България
|
Майкрософт България представи ролята на системите за управление на бизнеса за стратегическото развитие на компаниите у нас |
Втората конференция, посветена на бизнес приложенията, обедини гледни точки за възможностите за разширяване и оптимизиране на съществуващите ERP и CRM решения. |
9 ноември 2009 г., София. Майкрософт България представи виждането си за ролята на системите за управление на бизнеса за стратегическото развитие на компаниите у нас в рамките на втората годишна конференция, посветена на бизнес приложенията. Над 100 партньори, както и настоящи и бъдещи клиенти на компанията взеха активно участие в дискусиите по темата.
„Компаниите трябва да преминат от оперативно към стратегическо управление на процесите в бизнеса си и системите за управление на бизнеса са тези, които предоставят нужната информация и анализи. В динамиката на икономическата среда, визията и стратегията са факторите, които играят основна роля за развитието и успешната работа на фирмите”, каза по време на срещата Орлин Дочев, директор „Решения за управление на бизнеса”, Майкрософт България.
В рамките на конференцията бе отчетена и промяната в нагласите на бизнеса и начините, чрез които решенията от продуктовата серия Майкрософт Дайнамикс отговарят на тези променени нужди. Специално внимание бе обърнато на проучване на IDC България, представящо последните развития в сферата на интегрираните управленски системи. Изследването регистрира стабилен ръст и увеличаване на пазарните позиции на Майкрософт Дайнамикс за последната година.
Бизнес контекстът в днешно време е изключително динамичен. Основната цел на компаниите е достигането не само на висока продуктивност и ефективност, но и възвръщаемост на инвестицията, както и надграждането върху вече внедрената система за управление на бизнеса.
На участниците в конференцията бяха представени конкретни възможности за разширяване обхвата на бизнес приложенията, като особено внимание бе обърнато на възможностите за надграждане на приложението в областите на Business Intelligence и CRM. Представените конкретни механики за измерване на постигнатите стратегически цели и резултати позволяват на фирмите ясно и точно да отчетат ролята на бизнес приложенията за дългосрочното развитие на своя бизнес.
„Максималното използване на вече закупена ERP/CRM функционалност е ключова в стремежа за оптимизиране на разходите и увеличаване на ефективността на организациите”, подчерта в презентацията си Иво Дрешков, мениджър партньори, „Решения за управление на бизнеса”, Майкрософт България.
В рамките на конференцията бяха обсъдени и възможностите за финансиране на проекти от сферата на информационните и комуникационните технологии, както и преспективите, които европейските средства и фондове откриват пред бизнеса в България.
За Майкрософт:
Основана през 1975 г., Майкрософт (Nasdaq “MSFT”) е световен лидер в разработването и предлагането на софтуер, услуги и решения, които помагат на хората и на бизнеса за пълна реализация на техните възможности. През 1999 г. Майкрософт откри свой офис в България.
За допълнителна информация:
Наталия Димитрова
“Връзки с обществеността”
Майкрософт България
Т: 02/9657 333
М: 889 400 177
Е: nataliad@microsoft.com
Славина Димитрова
Account Executive
All Channels PR
Т: 02/43 40 379
М: 0878 601 763
Е: sdimitrova@all-channels.com
Източник: All Channels Communication |
|