|
|
| 18 Юни 10, 13:10
/ Автор: www.saba.com
|
Saba променя начина на обучение и процеса на оценка на служителите с новия модул Saba Collaboration Suite |
Saba Collaboration Suite позволява споделяне на знание в бизнес общности и управление на процеса на представяне на служителите. Oбединява Saba Live за бизнес социални мрежи и Saba Centra за уеб конференции от корпоративен клас. |
В средата на месец юни Saba анонсира решение за сътрудничество в реално време и корпоративна бизнес социална мрежа - Saba Collaboration Suite. Новият модул позволява споделяне на знание в бизнес общности и управление на процеса на оценка на представянето на служителите.
Saba Collaboration Suite обединява Saba Live за бизнес социални мрежи и Saba Centra за уеб конференции от корпоративен клас.
Saba Live ще интегрира данни от личния профил на служителя, информация за компетенциите и опита му, обратна връзка за представянето му в подобни на Twitter съобщения, обучение и анализ на данни от работната среда. Saba Live ще включва Уеб 2.0 средства като - дискусионни форуми, активности, wiki, блогове, стена подобна на Facebook, микро-блогове, списъци с ресурси и бързи връзки.
Saba Centra е решение за виртуално обучение, което пресъздава истинска интерактивна класна стая. Позволява достъп до онлайн срещи и уебинари независимо от мястото – десктоп, браузер, мобилни устройства (Apple iPhone and iPad). Включва VoIP без допълнителни такси и позволява осъществяаването на срещи дори в отдалечени места със слаба интернет връзка.
Основните предимства на Saba Collaboration Suite:
• Интегрирано решение, което обединява уеб конференции, комуникации в реално време, корпоративна социална мрежа;
• Възможности за комуникации в реално време с известие за присъствие, корпоративен чат, видео канали, VoIP- онлайн срещи, уеб конференции;
• Позволява на организациите да идентифицират, ангажират и задържат топ служителите, както и бързо да адаптират новоназначените;
• Развиване на знанието чрез въвеждане на стратегия за корпоративно обучение, която включва формално и неформално обучение и обмен на знание;
• Включва Saba Dynamic Network Analysis. Това е платформа за анализ на данни от работната среда, която показва връзката между хора и ресурси с цел осигуряване на стратегически организационен поглед за бизнеса.
Saba Collaboration Suite ще бъде достъпна като SaaS до края на август 2010 и за инсталиране на място по-късно тази година. Saba Centra е достъпна в Cloud среда и за инсталиране на място.
Повече информация за продуктите на Saba можете да откриете на адрес: www.ibs.bg/wps/portal/hss/lotus-portal/products/saba-people-management
Ай Би Ес България (www.ibs.bg) е партньор на Saba в предоставянето на решения за управление на човешки ресурси. С технологичната експертиза и професионалните решения на Saba, компанията предоставя възможността на клиентите да увеличат конкурентните си предимства, управлявайки ефективно компетенциите на човешкия ресурс в организациите си.
Saba (www.saba.com) e водещ глобален доставчик на стратегически софтуер и услуги за управление на човешки ресурси. Решенията на Saba се използват от повече от 1300 организации и от над 17 милиона крайни потребители в световен мащаб. Те са създадени, за да увеличат ефективността на организациите чрез свързване на целите в областта на човешките ресурси с организационната стратегия; оптимизират процесите по развиване, управление и възнаграждаване на служителите и подобряват сътрудничеството.
За Контакти: n.chervenakova@ibs.bg
Източник: www.saba.com |
|