PR агенция Max Communications бе избрана да реализира цялостната информационна кампания на Рош България, посветена на световния месец за борба с рака на гърдата. Мотото, под което ще премине кампанията тази година е „Мамо, обичам те!”.
Агенция Max Communications е основана през 2003 година и в годините се доказа като една от водещите PR агенции в областта на здравеопазването, фармацията и козметиката. Max Communications има практически опит в разработването на стратегии за публична комуникация и реализация на проекти и в сферата на инфраструктурата, европейската интеграция и политически кампании.
„Доверието на Рош България към нашата PR агенция е резултат от дългогодишното ни партньорство и доказаният ни опит в областта на здравеопазването ” – заяви управителят на Max Communications Камелия Димитрова.
През последните години Max Communications успешно реализира няколко комуникационни кампании в областта на здравеопазването, сред които съвременните методи на лечение на ревматоидния артрит, рака на маточната шийка, рака на дебелото черво. Max Communications популяризира и Европейската имунизационна седмица в България.
Източник: Max Communiations Ltd. |