|
|
| 04 Февруари 13, 08:42
/ Автор: AMI Communications
|
LG ПОКАЗВА IPS ПУБЛИЧНИ ЕЛЕКТРОННИ ДИСПЛЕИ НА ФОРУМА ISE 2013 |
Серията професионални B2B дисплеи дефилира на най-големия в света конгрес за професионални интегрирани аудио-визуални системи |
СОФИЯ, 31 януари 2013 г. - LG Electronics (LG) показва богата гама от цифрови дисплеи на европейския форум Integrated Systems Europe (ISE) 2013 – най-големия в света конгрес за професионални интегрирани аудио-визуални системи. Събитието се провежда от 29 до 31 януари 2013 г. в Амстердам. Новото поколение публични електронни дисплеи (digital signage), които LG представя, притежават усъвършенствани, енергийно ефективни IPS панели. Моделите, сред които първото 84-инчово мултитъч табло, 3D видео стена и прозрачен екран, са изложени под надслов „Powerful and Professional“.
„Линията за 2013 г. използва последните IPS технологии на дисплея, които предоставят отлично качество на картината за широка гама търговски приложения,“ каза Хавис Куон, президент и изпълнителен директор на LG Home Entertainment Company. „Удобни за гледане от всеки зрителен ъгъл, цифровите решения на LG привличат вниманието на потребителя независимо дали се намират навън или у дома.“
ВПЕЧАТЛЯВАЩИ 3D ДИСПЛЕИ
Посетителите на щанда на LG на ISE 2013 ще бъдат посрещани от забележителната видео стена 3D Video Wall, която се състои от 44 на брой 55-инчови дисплея (модел 55WV70MD). Те притежават тънки рамки с дебелина едва 5,3 мм, което засилва усещането за гледане на един голям екран. Уникалните 3D дисплеи на LG могат да бъдат използвани в паркове или по време на моторни шоу програми за реалистично зрителско изживяване. Характерната за компанията Film Patterned Retarder (FPR) 3D технология има икономични и леки очила, които не използват батерии.
ЯРКИ ДИСПЛЕИ ЗА ВЪНШНО ПРИЛОЖЕНИЕ
За разлика от конвенционалните дисплеи цифровите табла за външно приложение предлагат добра картина на силна светлина и при лоши метеорологични условия. Моделът на LG WX50MF IPS е перфектното решение за външна реклама дори на 2000 нита светлина. Докато конкурентните 1500-нитови дисплеи блокират при 85°C, моделът външен дисплей WX50MF показва ярки изображения и на 110°C. Други отличителни характеристики на използваната технология са по-широкият зрителен ъгъл, нулеви смущения на картината, перфектна цветова наситеност и контраст. В допълнение публичните електронни дисплеи на LG, използващи IPS технологии, намаляват разходите за консумативи с до 30%, поради подобрената енергийна ефективност. Функциите за потъмняване и спестяване на енегрия (Smart Energy Saving) настройват оптимално LED подсветката, така че да подхожда на показваното съдържание. По този начин осигуряват удобство при гледане, като в същото време използват по-малко електроенергия.
НАЙ-ГОЛЕМИТЕ ULTRA HD ТАБЛА
Най-забележителният модел на LG на тазгодишното издание на ISE – 84-инчовият модел 84WS70, е най-голямото Ultra HD дигитално табло с четири пъти по-голяма резолюция на екрана от традиционните панели (3840 на 2160 пиксела). Три от тези революционни продукти са наредени един до друг, за да представят пролетно-лятната колекция на известни модни дизайнери в размери, близки до реалните. Мултитъч версията на 84-инчовите Ultra HD продукти (модел 84WT70) е по-интерактивна, защото използва приложението Google Maps. Така посетителите на щанда на LG могат да направят виртуална визита до любими дестинации посредством приложението Street View в изключително висок HD формат. Моделът 84WT70 е подходящ и за представяне на интерактивна информация в образователни центрове, музеи, арт галерии, търговски центрове и магазини.
ФАНТАСТИЧЕН ПРОЗРАЧЕН ДИСПЛЕЙ
Прозрачният дисплей на LG – модел 47TS50MF, е идеално решение за автомати за продажба на храни и напитки, защото показва продукти и промоционални оферти и подчертава предимствата на търговските обекти, в които е поставен. Когато потребителят избере желания продукт, моделът 47TD50MF показва забавна анимационна версия на закупения артикул.
РАЗНООБРАЗНО ULTRAWIDE ТАБЛО
По време на изложението LG демонстрира още предимствата на ултраширокия панел модел 29WR30. Той е предназначен да се използва като медийна колона, за показване на новини и реклами и като виртуален банер за информация на автобусни спирки, в кина и ресторанти.
За Контакти:
За повече информация:
Деница Дженева
AMI Communications for LG
+359 886 63 45 80
denitsa.djeneva@amic.bg
www.lgnewsroom.com
Източник: www.amic.bg |
|