Иновативният виртуален „магазин за кредити” на БНП Париба Лични Финанси, България спечели конкурса Български награди за уеб в категория „Браншови награди за уеб – Финанси и застраховане”. Сайтът беше и сред финалистите в раздел „Професионални награди за уеб - Адаптивен дизайн (Responsive дизайн)”.
Ключови постижения при моделирането на „виртуалния магазин” са неговият адаптивен дизайн /трансформира се удобно за различните видове устройства/, интерактивният кредитен калкулатор-симулатор и бързият и интуитивен процес за кандидатстване за кредит. Те бяха оценени най-високо от журито, съставено от представители на бизнеса, медиите и професионалистите в уеб, съгласно критериите на конкурса, сред които са иновативност, функционалност, дизайн, нестандартни решения и др.
Същите критерии очевидно се оценяват високо и хората, които ползват „магазина за кредити”, тъй като по данни на компанията само за 6 месеца след старта на сайта през януари 2013 г. е отбелязан ръст от 77% на онлайн молбите за кредит спрямо предходното полугодие.
Във връзка с тази тенденция Луик Льо Пишу, изпълнителен директор на БНП Париба Лични Финанси, България заяви: „Ние сме приели като свой ангажимент да предоставяме на хората най-иновативните и удобни решения за кредит. Уверени сме и, че интернет ще бъде все по-важен канал за продажби. Ето защо разработихме и предложихме на клиентите иновативния виртуален „магазин за кредити”, който изцяло променя концепцията за комуникация с тях. Наградата от българска уеб асоциация е висока оценка за работата на нашия екип и доказателство, че компанията ни е лидер в сектора на онлайн кредитирането.”
Ново поколение виртуален „магазин за кредити”
С цел да бъде максимално удобен новият сайт е разработен с т.нар. адаптивен дизайн от уеб агенция ICYGEN. Това означава, че дизайнът му се трансформира така, че да е удобен за ползване на всички видове устройства – стационарни компютри, лаптопи, таблети, смартфони и т.н.
Друго предимство на виртуалния „магазин за кредити” е лесното и интуитивно „пазаруване”, благодарение на иновативните функционалности, вградени в сайта. Като първа стъпка, клиентите имат възможност лесно да конфигурират най-удобния и съобразен с техните нужди и проекти потребителски кредит, използвайки интерактивния кредитен калкулатор-симулатор. Това означава, че те могат да изберат размера на вноската и периода на изплащане според собствения си бюджет.
При следващата стъпка могат да видят подробна информация за таксите и годишния процент на разходите. Така клиентът се запознава с всички допълнителни суми по кредита и точно колко ще трябва да плати в края на периода. Това е част от ангажимента на компанията да бъде прозрачен и заслужаващ доверие партньор. Освен това, всички финансови продукти са с фиксирани лихва и месечна вноска за целия срок на кредита.
Сред удобствата на сайта е и възможността за запазване на час за обаждане по телефона от кредитен консултант. По време на разговора той разяснява условията по договора, отговаря на въпроси и предоставя професионална помощ при избора на най-подходящия за човека финансов продукт.
Ако клиентът предпочита да се срещне с консултант лице в лице, може да използва функционалността „Споделяне на местоположението” и лесно да бъде насочен от сайта към най-близкия офис на компанията. Така интернет страницата действа като връзка към „офлайн” мрежата на БНП Париба Лични Финанси, България.
Ръст от 259% на онлайн молбите на годишна база
Новият виртуален „магазин за кредити” беше оценен високо и от клиентите и доказателство за това са бизнес резултатите. През първите шест месеца след пускането на сайта, през януари 2013 г., беше регистриран ръст от 77% на молбите за парични кредити, в сравнение с последното полугодие на 2012 г. Според експертите на компанията, този ръст отразява три основни тенденции:
• Повишено търсене на потребителски кредити като цяло;
• Ръст на търсенето на кредити онлайн и
• Положителна реакция на клиентите към новия виртуален „магазин за кредити”.
Ръстът от 259% на онлайн молбите за потребителски кредит през първите 6 месеца на 2013 г. в сравнение със същия период на 2012 г., също потвърждава тези тенденции и доказва ръста на онлайн кредитния пазар.
Български награди за уеб
Конкурсът Български награди за уеб се организира за пета поредна година от Българска уеб асоциация (BWA) и се проведе в периода април — юни 2013 г. Той е разделен на четири категории:
• Браншови награди за уеб
• Медийни награди за уеб
• Професионални награди за уеб
• Маркетинг награди за уеб
Основната цел на конкурса е да насърчи професионализма в българския уеб бранш, като стимулира добрите практики. Официалната церемония по награждаването на победителите беше на 27 юни 2013 г.
За Контакти:
Добромир Стоянов
Account Manager
Grozdanov Communications Consulting
E-mail: d.stoyanov@grozdanov.net
Mobile: +359 889 919 364 |