Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Автомобили и горива

Вземи в gLOG
26 Юни 09, 16:45 / Автор: AMI Communications
За първи път българка е „Златен търговец” на Shell за Източна Европа
Клиентите на Shell в България се радват на обслужване на световно ниво.
София, 12.06.2009 г.  Първият български управител на търговски комплекси Shell с награда „Златен търговец" и най-добрият управител за Централна и Източна Европа за 2008 г. е Кремена Богданова. Кремена е отличена сред 23-ма български и 130 управители на Shell в Централна и Източна Европа (Унгария, Чехия, Словакия и България). Наградата се присъжда за първи път от Shell за най-високи стандарти на обслужване на клиентите в бензиностанциите на компанията в региона.

Кремена управлява три бензиностанции в София - Shell Изток, Shell Симеоново и Shell Дианабад. Всеки ден тя мотивира 55 души - управители и служители на бензиностанциите - да обслужват клиентите по най-добрия начин. Според Кремена спечелената награда се дължи на ежедневния стремеж на всички служители да подхождат към работата си от гледна точка на нуждите на клиентите. „Това означава, че всеки ден ние мислим за всеки детайл - от начина, по който посрещаме и поздравяваме клиентите до бързината на обслужване на колонките". Освен титлата „Златен търговец", Кремена Богданова печели и парична награда, която използва, за да мотивира допълнително служителите си с премии.

Титлата „Златен търговец" получават управителите на група бензиностанции Shell, постигнали най-добри резултати в програмата на Shell за обучение и мотивиране на персонала за изпълнение на международните стандарти на компанията. Класирането се провежда във всички бензиностанции Shell в света четири пъти в годината въз основа на данни от продажби, регулярни проверки за изпълнението на стандартите за обслужване, както и чрез независима оценка тип "Таен клиент"от международна агенция за маркетингови проучвания, която оценява бензиностанциите през взискателния поглед на клиентите. За резултата имат значение критерии като приветливост и компетентност на служителите, чистота и осветеност на обектите, предоставяне на допълнителна информация за горивата, обслужване при колонките, на каса и др. В надпреварата участват 10 000 управители на 16 000 бензиностанции в цял свят. Победителите се избират както за всяка страна, така и за отделни региони. Тази година награждаването на най-добрия управител на бензиностанции Shell в света се проведе през май в Истанбул.

„Нашата цел е да се отличим от конкурентите, като предлагаме последователно най-доброто обслужване на всяка бензиностанция, при всяко посещение, всеки ден. Ние осъзнаваме, че това може да се случи само, ако имаме най-добрите хора в бензиностанциите. Освен това се радваме, че обслужването на клиентите на Shell в България е оценено на световно ниво", коментира Камелия Славейкова, изпълнителен директор на Shell България.

За допълнителна информация:

Ралица Станева

Account Manager

AMI Communications

Тел: +359 2 989 5115

GSM: + 359 886 634 580

E-mail: ralitsa.staneva@amic.bg

Оригинална статия: http://www.amic.bg/?cid=35&NewsId=20

Източник: AMI Communications

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1158