Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Лайфстайл

Вземи в gLOG
27 Юни 09, 02:14 / Автор: PR Agency PRoFile
Магията NAPKIN с дебют в Бургас
Екопродуктите на италианската компания разбиха представите за реалност на парти в „Текила”
Ексклузивен дебют на революционните продукти NAPKIN смая гостите на презентацията в дискотека „Текла” в края на миналата седмица. Цилиндричен пакет с големината на юмрук се превърна пред очите на всички в луксозен халат след навлажняването му. Това беше само част от многобройните фокуси на представителите на италианската компанията. Водещата в иновациите фирма откри свое официално представителство в Бургас чрез местното дружество Никпан България с управляващ директор Елена Бончева.

Носителят на титлата "Мистър Менхънт България 2007" Али Алиев, който беше гост на партито, бързо влезе в ролята на модел при презентирането на луксозните продукти. Сред поканените беше и стилната Ружа Стойкова. 

Премиерата на NAPKIN в Бургас направиха изключителните представители на Napkin-Италия за България и Румъния „ Милеви и Партньори”. Италианската копания е позната в Европа от 2007, като за това кратко време се налага на пазара. През 2008 продуктите от серията Napkin Cool печелят първо място на специализирано изложение във Франция при конкуренция от над 250 фирми-изложителки в категорията за иновативна форма и идея. Истински фурор предизвикват кърпички за ежедневна употреба с големината на бонбон. Няма нищо странно в това! Технически погледнато, те се състоят от тънки листи от 100% естествена, биоразложима вискоза, изсушена чрез замразяване, пресована и направена колкото може по-малка.Щом продуктът влезе в контакт с водата, той увеличава размера си 4 пъти само за няколко секунди.

Napkin-Италия има разработени два продуктови бранда – Retail и Horeka. Първите са насочени към хотелите и крайния потребител, като продуктовата гама включва висококачествени текстилни изделия от 100% eко памук и аксесоари за ежедневието и дома. Гамата Horeka включва продукти за оборудване на ресторанти и барове. В България фирмата официален представител „ Милеви и Партньори” открива представителство миналата година, като вече нейните продукти се използват от хотели 4 и 5 звезди в цялата страна, много спа-центрове, голф, над 200 ресторанта.

Скоро еко-продуктите, насочени към крайния потребител ще могат да бъдат открити в големите вериги хипермаркети като Метро, Била, Пикадили. Събитието посетиха Наско Лазаров – управляващ директор на агенция „Профайл” , Галина Жекова- ПР на Анелия Раленкова, както и други видни личности.

Източник:
PR Agency PRoFile 

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1246