|
|
| 29 Юни 09, 10:49
/ Автор: Viveka Positive Communications
|
Средно по 11 човека на ден теглят пари в брой от касите на супермаркети Пикадили |
Общата стойност на транзакциите Visa Cash Back в обектите на водещата търговска верига надхвърля 14 000 лв. |
Средно по 11 човека на ден са се възползвали от услугата Visa Cash Back в обектите на водещата търговска верига Пикадили в първия месец от нейното предлагане. Общата сума изтеглена с cash back в супермаркети Пикадили за периода 12 май - 14 юни 2009 г. надхвърля 14 000 лв. Броят на транзакциите, включващи Visa Cash Back е най-голям в Пикадили Център, Варна, както и в обектите на веригата в Мол София и в София Сити Център.
Пикадили е първата търговска верига в България, която предлага услугата Visa Cash Back в партньорство с Visa Европа. Услугата е достъпна от началото на месец май 2009 г. и дава възможност едновременно с покупката да се теглят до 50 лева в брой от касите на всички търговски обекти на Пикадили. Няма минимална стойност на покупката. Единственото условие, за да получи картодържателят пари в брой под формата на cash back от сметката си, е да използва своята дебитна или кредитна карта Visa при заплащане на касата.
“Интересът от страна на нашите клиенти към услугата Visa Cash Back определено е голям и продължава да расте с всеки изминат ден. Допълнителните услуги са важна част от търговската политика на Пикадили и ние сме изключително щастливи, че предлагайки услугата Visa Cash Back успяхме да улесним пазаруването на нашите клиенти и да го направим още по-интересно. Всички посетители на Пикадили имат възможност да се възползват от модерните форми за разплащане и да разполагат по-свободно с парите си,” коментира Николай Нешев, финансов директор на Пикадили.
За „Пикадили”:
„Пикадили” е българска верига супермаркети с 15-годишна традиция. Магазините й са изградени съобразно световните тенденции в оборудването и технологията на обслужване. С дейността си Пикадили заема 15% от пазара на съвременните форми на търговия с хранителни стоки в България (супермаркети и хипермаркети). Веригата разполага с 20 обекта със средна търговска площ 2 000 - 4 000 кв. м, разположени в десет града – София, Варна, Бургас, Велико Търново, Ловеч, Стара Загора, Видин, Самоков, Пловдив и Ямбол, и два обекта от типа corner shop с марката „Пикадили Експрес”, разположени в столицата. Стратегията за развитие на веригата Пикадили включва изграждането на 20 нови супермаркета (2 000 - 4 000 м2 площ) в градовете с население 40-50 000 жители; 50 магазина ”Пикадили Експрес” (100 – 400 м2 площ), както и хипермаркети „Пикадили Екстра” с над 12 000 кв.м търговска площ. Предимствата, които „Пикадили” осигурява, са доброто познаване на местния пазар, уютната обстановка за пазаруване, персоналното обслужване, добрият избор на стоки, разнообразието от съпътстващи услуги, придаващи добавена стойност към пазаруването, собствената програма за лоялни клиенти, постоянните инвестиции в съвременни технологии.
За информация:
Елица Тепсизова, Viveka Positive Communications:
02 980 45 87; 0894 649 554
Източник: Viveka Positive Communications |
|