Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / PR

Вземи в gLOG
03 Юли 09, 08:37 / Автор: ROI Communication
Българските пословици и поговорки – правила за ПР специалисти
"PRоговорки: Принципите на ПР, съхранени и увековечени от българските пословици и поговoрки" e заглавието на първата книга на д-р Десислава Бошнакова – преподавател в Нов български университет и собственик на ПР агенцията ROI Communication.
"PRоговорки: Принципите на ПР, съхранени и увековечени от българските пословици и поговoрки" e заглавието на първата книга на д-р Десислава Бошнакова – преподавател в Нов български университет и собственик на ПР агенцията ROI Communication.

Книгата представя основните принципи на ПР, през призмата на българските пословици и поговорки. Авторката споделя, че основата на ПР е стара, колкото и човечеството, тъй като в неговата същност е комуникацията между хората. От векове хората са разбрали, че има неписани и общовалидни правила като например, че за да продадеш нещо, първо трябва много думи да похарчиш. Ето защо пословиците и поговорките, съхраняват в себе си мъдрост за взаимоотношенията между хората, репутацията, имиджа и други аспекти на съвременната ПР практика.

От книгата, по забавен начин и на разбираем език, може да научите:

- Какво е ПР

- Защо ние нужен

- Защо думите са толкова важни и силни

- Защо общественото мнение е сила, с която трябва да се съобразяваме

- Защо имиджът и репутацията не са нещо, което може да изчака до утре

Освен български пословици и поговорки, в края на книгата читателите ще разберат как и другите народи по света са въплатили в своите народни мъдрости, правилата на ПР.

За ROI Communication:

ROI Communication е ПР агенция, специализирана и в издаването на книги от областта на ПР, маркетинга и бизнес комуникациите. Едни от най-известните заглавия, които ROI Communication превежда на български език са "Ефективен ПР" на С. Кътлип, А. Сентър и Г. Бруум, "Пътят на TOYOTA" на Дж. Лайкър, "Специални събития" на д-р Джо Голдблат и други. 

Повече информация за всички книги на ROI Communication може да научите на roibg.com/?cat=3&sub=11

Информация за Представяне на книгата "ПРоговорки: Принципите на ПР, съхранени и увековечени от българските пословици и поговорки", с автор Десислава Бошнакова, 1.07.2009 г.

Източник: 
Dnevnik.bg PR Сфера

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1279