Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Общество

Вземи в gLOG
04 Юли 09, 16:24 / Автор: o3 PR Consulting
BUZZDASH обяви дата за провеждане на избори
Интернет сайтът за анкети www.buzzdash.bg, основан на принципите на пряката демокрация, където всеки глас е важен, предизвика избори ден преди официално обявената дата. В събота в 15 града в страната на най-оживените местa екипи на Buzzdash с преносими компютри дадоха възможност на всички хора да упражнят правото си на глас на www.buzzdash.bg по един по-забавен и приятен начин.
Интернет сайтът за анкети www.buzzdash.bg, основан на принципите на пряката демокрация, където всеки глас е важен, предизвика избори ден преди официално обявената дата. В събота в 15 града в страната на най-оживените местa екипи на Buzzdash с преносими компютри дадоха възможност на всички хора да упражнят правото си на глас на www.buzzdash.bg по един по-забавен и приятен начин.

Всеки от гласоподавателите имаше възможност да пусне и своя анкета в сайта и така да отправи своите критики и забележки към политиците. 

До 13.30 ч в съботния ден на сайта за анкети българите бяха гласували по следния начин:

1. ГЕРБ – 35.8%
2. Коалиция "За България" - 15%
3. Синята коалиция 14.3 %
4. ДПС – 8.1%
5. Атака – 8.1%
6. НДСВ – 5%
7. Лидер – 4.2%
8. Зелените 3.3%
9. РЗС – 3.1%
10. Коалиция "За Родината" - 1.4%

“Резултатите се препокриват почти напълно с посочените от социолозите прогнозни резултати. БСП и Синята коалиция почти изравниха сили. Причината е, че сините са изключително активни в интернет пространството. Зелените, които са изключително интернет базирани, също отбелязват сериозен процент на симпатии. Изненадващо и една новосъздадена коалиция "За Родината" достигна почит процент и половина.”, коментира Милко Георгиев, ръководител на проекта за България.

Обновените резултати могат да бъдат намерени на www.buzzdash.bg

От Buzzdash уточняват, че освен масовото гласуване под открито небе, всеки може да гласува и на личния си компютър за своите политически любимци. Така сайтът за анкети напомня по елегантен начин на политиците, че немотивирано бавят узаконяването на гласуване по интернет. Ако политиците се страхуват от демокрацията, това е тревожно, алармират от Buzzdash. Гласоподавателите обаче могат само да спечелят от една такава форма на гласуване, смятат от екипа на сайта.

Хората са готови отдавна за интернет гласуването и освен това им е омръзнало от изборния туризъм и купуването на гласове. “Ние не казваме, че купуването и продаването на гласове е престъпление, а даваме възможност на избирателите на практика да упражнят правото си на глас при пълна прозрачност”, допълва Милко Георгиев.

За повече информация Ваня Кусева: +359888769843, kuseva@o3bg.com

Информация за редакторите: 

Платформата www.buzzdash.bg тръгна у нас на 7-ми април 2009 г. Американският събрат на този сайт, придобива огромна популярност по време на кандидат-президентската кампания в САЩ„ когато предизборният щаб на настоящия президент Барак Обама използва изключително интензивно интернет пространството и в частност buzzdash.com за да тества своите идеи преди да ги направи част от предизборната си платформа. Екипът разработва само онези концепции, които предизвикват одобрението на избирателите, и много скоро резултатът е налице.

Сайтът дава възможност за създаване на персонализирани анкети в различни категории, дискутирането и споделянето им онлайн. Платформата е канал за обратна връзка, изграден върху интернет, мобилни комуникации и телевизия (с възможност за гласуване през тях). Сайтът е също така място за формиране на общности и трибуна за дискусии около темите в анкетите. 

Предимства при социологически и маркетингови проучвания са: 1/ бърз достъп до голяма аудитория; 2/ точно таргетиране на база аудиторните разрези (по множество показатели); 3/ резултати в реално време (вкл. следене на специални събития, дебати и т.н. и мониторинг на реакциите на публиката). 

Редакционният екип на www.buzzdash.bg е съставен от водещи български журналисти. Ежедневно на сайта се генерират над 50 нови анкети.

Преди близо 2 месеца www.buzzdash.bg отново тиражира приовокативна рекламна кампания, в която използва ликовете на световноизвестни диктатори. Кампанията предизвика интерес и поляризира мненията в обществото. Посланието на кампанията беще “Те говорят, ти слушаш” и беше осъдителна реплика към диктаторските режими и узурпиране на правото на мнение и глас от един единствен човек в държавата.

Източник:
O3 PR&Consulting Agency 

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1143