Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Енергетика

Вземи в gLOG
26 Август 09, 16:51 / Автор: AMI Communications
ГРАТИСЕН ПЕРИОД ЗА КЛИЕНТИТЕ НА ТРИМЕСЕЧНО ОТЧИТАНЕ
Налагането на законова лихва за забава е регламентирано в Общите условия на ЧЕЗ и законосъобразността му бе потвърдена от решението на Върховния административен съд.
Налагането на законова лихва за забава е регламентирано в Общите условия на ЧЕЗ и законосъобразността му бе потвърдена от решението на Върховния административен съд.

Според Общите условия на ЧЕЗ клиентите имат десетдневен срок за плащане след което се начислява лихва за забава. От началото на годината ЧЕЗ прекъсва снабдяването само след издаване на изравнителна фактура - т.е. реален отчет на електромера.

Като част от проклиентски ориентираното поведение на компанията ЧЕЗ предлага да отпаднат лихвите при неплащане на междинните месечни плащания за клиентите на тримесечно отчитане. Както и

Свобода да не плащат равна месечна вноска

Свобода да планират месечната вноска съобразно потреблението

Свобода да декларират избрана от Вас месечна вноска

Свобода на избор за комуникация с компанията, чрез:

- Центрове за обслужване на клиенти

- Кол център

- Писмо

- Интернет сайт

Свобода на избор за начина и мястото на плащане

ЧЕЗ смята, че запазването на тримесечното отчитане в условията на финансова и икономическа криза ще позволи на клиентите да планират много по-добре семейния си бюджет.

Източник:
AMI Communications

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1177