Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Телекомуникации

Вземи в gLOG
01 Септември 09, 19:13 / Автор: Globul
“НАШИЯТ СВЯТ СИ ТИ” Е НОВИЯТ КОРПОРАТИВЕН СЛОГАН НА GLOBUL
“Нашият свят си ти” е новият корпоративен слоган на GLOBUL. Комуникационната кампания, която стартира от днес, изразява новото позициониране на марката, което поставя във фокус клиентите и е вдъхновено от техния свят.

“Нашият свят си ти” е новият корпоративен слоган на GLOBUL. Комуникационната кампания, която стартира от днес, изразява новото позициониране на марката, което поставя във фокус клиентите и е вдъхновено от техния свят. 

Промяната на слогана и старта на новата комуникационна платформа на GLOBUL е част от процеса за обновяване на цялостната корпоративна визия на компаниите от COSMOTE Group, започнала през февруари 2009 г. 

Основната идея в новата комуникационна кампания на GLOBUL е посланието „виждаме света като теб”, което придава конкретно значение на новото корпоративно позициониране на GLOBUL: Живеем в един свят, но всеки един от нас има различна гледна точка. 

Телевизионният клип изразява тази идея като показва момент от ежедневния градски живот през различни гледни точки. Времето спира, за да можем да изживеем и същия момент през очите на всеки един от героите в клипа. 

„Познаването на клиента и неговите променящи се нужди в динамичната технологична среда, в която живеем, винаги са били на първо място за GLOBUL. Нашата философия се изразява в това да успеем да погледнем през очите на всеки един от клиентите ни, за да му предложим най-добрите високотехнологични продукти и услуги, специално разработени за него,” коментира новата корпоративна визия на компанията, Харис Коцибос, Главен изпълнителен директор на GLOBUL.

Освен нов слоган, в корпративната визия на GLOBUL навлизат и нови цветове, като зеленото продължава да е доминиращ цвят. 

Не случайно подбрана е и музиката в телевизионните спотове. Тя е на групата Ten Years After и техния хит от 1971 г. I’d Love To Change the World и от старта на кампанията в Гърция песента се радва на невероятен интерес от страна на потребителите, което доведе и до рекорден брой продажби в iTunes. 

Режисьор на поредицата от имиджови телевизионни клипове е Харис Патраманис от Foss Productions, а рекламната идея е дело на агенция Bold Ogilvy Гърция начело с изпълнителен творчески директор Янис Сидерис. Клипът е заснет в Кейптаун, Южна Африка.

Източник:
Globul


Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1194