Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Търговия

Вземи в gLOG
04 Септември 09, 11:43 / Автор: Viveka Positive Communications
Журналисти стават бармани и готвачи в състезание на Пикадили
Веригата организира забавна надпревара за участниците в Световното първенство по тенис за журналисти.
04 септември 2009 г., гр. Варна – Журналисти от водещи български и международни медии се въплътиха в ролите на бармани и готвачи по време на кулинарно състезание, организирано от веригата супермаркети Пикадили. Представителите на медиите, участници в Световното първенство по тенис за журналисти, отлично се справиха със задачата да приготвят коктейли и плодови салати, достойно конкурирайки професионалистите в бранша. 

Състезанието, протекло под надслов „Зареди с настроение”, се състоя в паузите между мачовете от Световното първенство по тенис за журналисти. В него участваха 16 представители на българските медии и бизнес, сред които Мартин Захариев, Катя Генова, Ирина Цонева, Тихомир Шолев, Валя Войкова, Тихомир Тинчев и др., както и журналисти от Сърбия и Украйна. Журито, в което се включиха главният готвач на Гранд Хотел Варна Стоян Кирин, генералният секретар на Българската Федерация по Тенис Георги Дончев и водещият на състезанието - известният кулинар Ути Бъчваров, определи победителите – в конкурса за коктейли първата награда грабна Мартин Дончев, а сръбския отбор спечели симпатиите на журито с артистичната си плодова салата. Наградените получиха кошници с подаръци от Пикадили, а за всички участници имаше ваучери за пазаруване във веригата магазини и специални грамоти.

„Изключително се радвам, че имахме възможност да организираме подобна проява в рамките на Световното първенство по тенис за журналисти. Вярвам, че чрез надпреварата за приготвяне на коктейли доставихме на участниците и зрителите на състезанието приятни емоции и добро настроение – нещо, което те получават ежедневно, пазарувайки в Пикадили”, заяви Дарко Вукович, търговски директор на Пикадили.

Веригата магазини Пикадили е един от официалните спонсори на Световното първенство по тенис за журналисти, което се провежда между 29 август 2009 г. и 05 септември 2009 г. на територията на Комплекс Гранд Хотел Варна.

Любопитни факти за коктейлите:

Думата „коктейл” произлиза от английските „cock” и „tail” и в буквален превод означава „петльова опашка”. Счита се, че името е свързано с цветовете на напитката – толкова многобройни, колкото и цветовете на петльовата опашка.

Коктейлите набират изключителна популярност по време на Сухия режим в САЩ – по това време на територията на страната се консумират големи количества нискокачествен алкохол. За да подобрят вкуса му, барманите добавят различни сокове. Сервират го в чаши за кафе, за да избегнат глоби от страна на властите.

Най-известната филмова реплика, свързана с коктейлите, е от филма от поредицата Джеймс Бонд Голдфингър. В него легендарният Шон Конъри поръчва своето мартини „shaken, not stirred” - разклатено, не разбъркано.
Любимият летен коктейл Мохито се ражда в Куба през 16-ти век от най-прочутия пират на всички времена сър Франсис Дрейк. По това време напитката се приготвя с агуардиенте (местна високоалкохолна напитка) и се нарича Драке, на името на неговия създател. По-късно агуардиентето е заменено с ром, а коктейлът приема името Мохито, произлизащо от африканското мохо – да направиш малко магия.

Първото Дайкири забърква американски минен инженер на работа в Куба. В свободното си време през далечната 1905 г. Дженинг Кокс приготвя и изпитва коктейли. Един от тях – смес от ром, захар и зелен лимон – се превръща в най-известния коктейл с ром в света.

За първи път коктейлът Блъди Мери е приготвен в Париж в далечната 1920 г., в прочутия бар Харис. Според една от версиите за произхода на името му кръстник на коктейла е Ърнест Хемингуей. Именитият писател се е страхувал от изблиците на своята жена Мери Уелч, предизвикани от алкохолните му почерпки.

Коктейлът Маргарита носи името на известна дама от хайлайфа на Далас от средата на миналия век, Маргарита Саймс. По време на коледно парти на вилата си в Акапулко, Мексико, тя приготвя коктейл с коантро, текила и сок от лайм. Напитката има зашеметяващ успех сред гостите й, които скоро я разпространяват в Тексас и Холивуд под името Маргарита.
Космополитън е може би най-желаният от дамите коктейл, набрал популярност чрез сериала Сексът и градът. Напитката, в която са смесени водка, лимонов сок и куантро, се появява в САЩ през 70-те години на миналия век, а за негов роден град спорят Минеаполис, Сан Франциско, Ню Йорк и Провинстоун.

За Пикадили:

Пикадили е българска верига супермаркети с 15-годишна история. Магазините й са изградени съобразно световните тенденции в оборудването и технологията на обслужване. Пазарният дял на Пикадили сред съвременните вериги супермаркети и хипермаркети е 15%. Веригата разполага с 20 обекта със средна търговска площ 2 000 - 4 000 кв. м. в десет града – София, Варна, Бургас, Велико Търново, Ловеч, Стара Загора, Видин, Самоков, Пловдив и Ямбол, и три обекта от типа corner shop с марката „Пикадили Експрес” в столицата. Предимствата, които Пикадили предоставя, са уютна обстановка за пазаруване, персонално обслужване, добър избор на стоки, разнообразие от съпътстващи услуги, които придават добавена стойност към пазаруването, собствена програма за лоялни клиенти. 

За допълнителна информация:

Елица Тепсизова, Viveka Positive Communications, 02/ 980 45 87, 0894 649 554

Източник:
Viveka Positive Communications

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1137