Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Имоти и строителство

Вземи в gLOG
08 Септември 09, 12:35 / Автор: Viveka Positive Communications
Шест нови обекта отварят врати в Бургас Плаза мол
70 процента ръст на клиентите на търговския център през активния летен сезон. Заетостта на търговските площи достигна 90 процента.
8 септември 2009 г.– Шест нови обекта влизат от септември в първия модерен шопинг мол на Бургас – Бургас Плаза. На 167 кв. м. разкрива свой обект за модни дрехи и спортни облекла PLAYLIFE - дъщерна фирма United Colors Of Benetton. Марката предлага изключителен дизайни и максимален комфорт на дрехите, като стилът й е насочен към street културата. В края на октомври предстои отварянето на магазин на водещия производител на бельо в България NEW SILHOUETTE, който ще бъде разположен на 43.7 кв.м. търговска площ. Компанията има 15-годишна традиция, като нейните марки са наложени на пазара с качеството, удобството и дизайна си. Също на партерния етаж на мола клиентите ще могат да пазаруват от магазин TAC - търговска марка първокласно спално бельо и дизайнерски разработени проекти. Компанията е лицензиран производител на всички модели детско спално бельо – Disney, Star Wars, Barbie, като продукцията й се изнася в над 63 страни по света. 

Магазин, разположена на 150 кв.м. отваря веригата My computer. Обектът предлага широка гама компютърни продукти, консумативи и периферия за всички потребители, търсещи най-доброто за себе си.

В средата на септември, отваря врати детски кът Treasure Island. Той заема 220 кв.м. точно срещу входа на хипермаркет Карфур. Детският кът ще предложи за първи път в Бургас подобен микс от атракционни съоръжения за деца от 4 до 12 години - лабиринт, батут, пързалка, вана с топчета, къщички, колички. 

Подписан е договор за мулти-бранд магазин Fan Point, който ще отвори врати в края на следващия месец. Fan Pont предлага колекциите на водещи марки като REPLAY, G-Star, Scotch&Soda, с пълната гама облекла, обувки и аксесоари в дизайнерско изпълнение и с изключително качество.

През август в Бургас Плаза мол бяха разкрити клон на Piraeus Bank, магазин на Glass House, ресторант от веригата заведения за бързо и здравословно хранене Subway. 

С новите обекти общата заетост на търговските площи в мола е 90%, което индикира отличните пазарни позиции на Бургас Плаза, качествения търговски микс и популярност сред гражданите и гостите на морския град.

От откриването си през април шопинг молът се радва на постоянно растящ интерес от страна на клиентите. През върховия летен сезон техният брой нараства с около 70 процента. През юли и август броят на посетителите на седмична база надминава 130 хиляди души.

Данните сочат, че над 15 000 чуждестранни туристи са посетили мола през юли и август. За това съдействат сключените договори между Бургас Плаза АД и най-големите туроператори в България, които организират регулярни посещения на туристи в търговския център. Туристите са предимно от държави от ЕС, Русия, Израел, като има организирани посетители от по-екзотични страни като Филипините. Хипермаркетът на световния лидер Карфур, както и останалите водещи международни марки, разположени в шопинг мола, предизвикват голям интерес сред чуждестранните гости на града и на близките курорти.

„Щастливи сме, че Бургас Плаза мол се наложи като най-успешния търговски център в страната в настоящата трудна икономическа конюнктура. Това се дължи на отличния търговски микс, като водеща роля за привличането на клиенти има хипермаркетът на лидера в търговията на дребно в Европа Карфур. С новите магазини ще обогатим предложенията си от качествени стоки на конкуренти цени, ще създадем нови възможности за изгодно пазаруване и за развлечение.”, коментира търговският директор Драгомир Марков.

За Бургас Плаза мол:

Първият мол в Бургас - Бургас Плаза официално отвори врати на 23 април 2009 г. С вложените в изграждането му 60 млн. евро търговският център се нарежда сред най - големите инвестиции в община Бургас. Той се намира в северната част на града – на бул.Транспортна, в близост до магистралата от София. Разположен е на два етажа върху 39 000 кв.м. разгърната застроена площ. Бургас Плаза е първият шопинг мол в България с открит паркинг на покрива на хипермаркета. 

Броят на потенциалните клиенти на Бургас Плаза е над 450 хил. души от града и региона. На тяхно разположение са над 90 магазина (26 000 кв.м. търговска площ), ресторанти (600 кв.м.) и кафенета (900 кв.м.), както и открит паркинг с 1270 места. Лидерът в търговията на дребно в Европа - Карфур откри на територията на мола първия си хипермаркет в България. Той е разположен на 13 000 кв. м., от които 8 300 кв. м. търговска площ. За първи път в България, чрез новия мол, навлиза и най-голямата верига за козметични и парфюмерийни продукти в Европа - Дъглас, разполагаща с над 900 магазина в Европа и САЩ.

Бургас Плаза предоставя на жителите и гостите на Бургас и региона възможността да пазаруват в известни модни магазини като Marks&Spencer, Kenvelo, Benetton, Adidas, Mango, Terranova, Интерспорт и Sport Depot - най-голямата верига спортни магазини в България. Премиерата на Esprit в Бургас е с ключов магазин от 500 кв.м. За първи път в града отвориха врати немският търговски лидер New Yorker, както и британската верига за продажба на стоки за майката и детето Mothercare. На разположение на посетителите на Бургас Плаза са и най-голямата верига за търговия с обувки в Европа Deichmann; dm, предлагаща дрогерийни стоки и специализирани хранителни продукти, както и веригата магазини за бяла и черна техника Domo. Сред ключовите наематели в Бургас Плаза са също така водещите вериги за бързо хранене, които отвориха първите си обекти в Бургас - Costa Cafe, KFC, ресторант Fancy и Subway, както и най-голямата верига за кафе заведения в света Starbucks. В мола e разположен третият обект на McDonalds в града. За първи път в Бургас навлезе марката Inmedio. 

Инвеститор на търговския център е Бургас Плаза АД (собственост на Gort Holding и Bridgecorp). Архитектурният проект е дело на арх. Илиан Илиев (студио Планинг), главен изпълнител e ATEngineering. Ръководството на проекта се осъществява от SAVANT, а ексклузивен консултант е Colliers International, България. 

За допълнителна информация: 

Албена Ивайлова, Viveka Positive Communications, +359 2 980 45 87; + 359 896 66 56 74

Източник:
Viveka Positive Communications

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1335