Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Телекомуникации

Вземи в gLOG
10 Септември 09, 16:03 / Автор: Active Group
VIVACOM e новото име на БТК и vivatel
Компанията вече предлага пълно портфолио от телекомуникационни услуги с една търговска марка.

VIVACOM e новото име на най-голямата телекомуникационна компания в България, която обединява услугите и екипите на БТК и vivatel. Това е последният етап от сливането на двaта телекома, които се превръщат в компания с единна визия, обединен екип и пълно портфолио от телекомуникационни услуги с обща корпоративна идентичност. 

С VIVACOM команията влиза в нов етап на развитието си и се обръща към клиента, за да му предложи обединена услуга от ново поколение. VIVACOM предлага конвергирани услуги, които включват надежден Интернет, фиксирани и мобилни комуникации, услуги с повече стойност на конкурентни цени. Фиксираните и мобилни телефонни услуги ще носят наименованието VIVACOM, a новото име на БТК ADSL е VIVACOM Net. 

Ребрандирането е част от стратегията за трансформация на БТК от техническа към клиентски ориентирана компания с по-близка връзка с клиента. Промяната в най-стария български телеком е важна стъпка за всичките му служители, клиенти и българския бизнес. Тя е логично следствие на тенденциите и измененията в световния телекомуникационен бизнес и показва пример за развитие в унисон с глобалния подход към очакванията на клиента.

Новата организация на VIVACOM e ориентирана повече към пазара, отколкото към продукта. Тя обединява в едно динамиката на vivatel, считана за най-бързо развиващия се мобилен оператор в България, и традициите на БТК, която разполага с най-голямата телекомуникационна инфраструктура в страната.

Новата визуална идентичност пресъздава сливането на телекомите и символизира интегралния характер на услугите, които предлага новата компания. Формата, типографията и цветовите решения са внимателно подбрани, за да предадат това послание, но носят в себе си и частица от визуалните идентичности на двете компании, за да напомнят за богатите традиции, на които стъпва новият телеком.

Брандът VIVACOM обединява корпоративните ценности на компанията в една идея, която се споделя от всеки неин служител. VIVACOM е идея за динамично развитие, ефективни решения, иновативно мислене, честни взаимоотношения и вдъхновяващи предложения. 

В началото на 2010 обединеният екип на VIVACOM ще се премести в нова сграда, а всички магазини на компанията ще се ребрандират до края на октомври 2009. Наскоро компанията придоби една от водещите вериги магазини за мобилни технологии 2Be, чиито магазини също се интегрират в търговската мрежа на VIVACOM. 

Сливането на БТК и дъщерното и дружество БТК Мобайл (vivatel) започна в края на септември миналата година и беше финализирано през януари. Целта бе да се подобри ефективността на управлението, да се оптимизират разходите и да осигури устойчив ръст. Технологичната интеграция на двете компании позволи по-прецизно сегментиране на пазара и потребителските нагласи и създаването на иновативни продукти и комплексни услуги. 

За VIVACOM

VIVACOM e търговската марка на БТК АД, водещият телекомуникационен оператор в България. Компанията предлага пълно телекомуникационно обслужване – фиксирана и мобилна телефония, високоскоростен интернет и пренос на данни. Конвергентните услуги, които VIVACOM предоставя на своите крайни потребители и корпоративни клиенти, са достъпни в повече от 1000 магазина на телекома и неговите дилъри в цялата страна. Повече информация за VIVACOM, нейните продукти и услуги можете да намерите на 0800 100 и www.vivacom.bg.

За въпроси:

Връзки с обществеността и корпоративни комуникации

VIVACOM
тел.: +359 2 949 46 24
e-mail: pr@vivacom.bg
www.vivacom.bg 

Източник:
Active Group, Агенция за пълно комуникационно обслужване


Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1245