|
|
| 14 Септември 09, 22:01
/ Автор: Interimage PR and Special Events Agency
|
На пазар в метрото с BILLA |
Супермаркетът в метростанция „Ялта” отваря на 16 септември.
|
14 септември 2009 г., София. От сряда следобед освен от новата спирка на метрото, софиянци ще могат да се възползват и от удобен пазар. В 18 ч. новият супермаркет BILLA отваря врати в подлеза на Ялта.
Обектът е изграден за около 2 месеца и половина. Чистата търговска площ на магазина е 652 м2. Новият супермаркет разполага с две каси. Персонал от 50 служители ще се грижи за изгодния пазар на посетителите.
Въпреки сравнително малката си площ BILLA Ялта ще отговаря на очакванията на клиентите си за предлагане на свежи и качествени продукти на достъпни цени. В асортимента ще могат да се намерят голяма част от продуктите на собствената марка Clever.
В помощ на посетителите са и характерните за марката 4 начина за спестяване: ‘BILLA card’ - карта за събиране на бонус-точки, които всеки месец се преобразуват в левови отстъпки; 'БИЛЛА +’ за различни промоции; ‘Ниска цена’ – син етикет, който показва най-евтините продукти от всяка стокова група и ‘Акция’, в която влизат артикулите с намаление в акционната брошура.
BILLA Ялта е 10-ти супермаркет за София и 47-ият супермаркет от националното разширяване на търговската верига. До края на септември в столицата ще се открие и BILLA Овча купел.
Останалите супермаркети на BILLA в София се намират в кварталите Дружба, Младост 1 и 4, Подуяне, Мотописта, Илинден, Надежда, Люлин и Славия.
В началото на октомври веригата ще отбележи на национално ниво деветата година от стъпването си на българския пазар.
Бележки до редакторите:
За БИЛЛА
Австрийската фирма BILLA е основана през 50-те години във Виена. През 1996 г. BILLA става собственост на германската търговска група REWE. В България компанията навлиза през 2000 г. с откриването на първия си супермаркет на 5 октомври в София. За 9 години са открити общо 47 магазина, 10 от които в столицата, като само през 2008 г. компанията отвори 11 супермаркета. Поддържането на високо качество, ниски цени и богат асортимент е най-важното правило, към което BILLA неизменно се придържа. Фирмата активно развива и собствената си марка Clever, която като съвкупност цена-качество няма конкуренция на българския пазар. BILLA България е сред най-големите чуждестранни фирми у нас, като е осигурила над 3000 работни места в различни градове из страната.
За допълнителна информация:
Виктория Иванова
Мениджър връзки с медии
Агенция Interimage
Т: 470-91-30
М: 089 565-58-22
Е: victoria.ivanova@interimage.bg
www.interimage.bg
Източник: Interimage PR and Special Events Agency |
|