

|
|


| 15 Септември 09, 07:53
/ Автор: Active Group, Агенция за пълно комуникационно обслужване
|
VIVACOM и Асоциация „Родители” издават първия наръчник за родители на първокласници |
Над 10 000 наръчника „Добре дошли в училище, родители” ще бъдат предоставени на първокласници от 200 училища в София на първия учебен ден. |
VIVACOM и Асоциация „Родители” представиха официално първия наръчник за родители на първокласници. Над 10 000 бройки от изданието „Добре дошли в училище, родители” ще бъдат раздадени безплатно на първокласници от 200 училища в София заедно с пакета от учебници, които те получават на първия учебен ден. Предвижда се в дългосрочен период наръчника да бъде предоставян на родители от цялата страна.
Инициативата получи институционалната подкрепа на Министерство на образованието и Столична община, която се ангажира с разпространението на наръчника. Целта на проекта е да даде обща визия за това как да се насочват и наглеждат първите стъпки на децата в училищната среда като се поддържа диалог между самите родители с участието на учителите.
„Идеята за създаването на наръчника възникна преди 8 години и се радваме, че намерихме най-после партньор в лицето на VIVACOM, който да подпомогне практическата й реализация. Благодарим изключително много и на Министерство на образованието и Столична община, с която работим съвместно и по други проекти през последните няколко години. За нас този проект доказва, че за постигането на положителни резултати са важни партньорските взаимоотношения между всички заинтересовани страни, защото възпитанието на едно дете е ангажимент на цялото общество”, заяви Цветанка Брестничка, председател на от Асоциация „Родители”.
„VIVACOM е социално ангажирана компания, която подпомага дългосрочно проекти в областта на образованието. В последните години развиваме инициативи, които подпомагат развитието на децата в ранна детска възраст и тяхната социализация в обществото. Партньорството ни с Асоциация „Родители” започна още от проекта „Ателието на Леонардо”, който е насочен към деца с дислексия. Идеята им за издаването на този наръчник беше логично допълнение към социалната ни програма за адаптация и социализация на децата с дислексия в училище”, заяви Симона Чаръкчиева, съветник “Корпоративна социална отговорност” във VIVACOM.
Родители на първокласници, които са имали възможността да разгледат вече наръчника, споделят, че необходимостта от него е очевидна, защото училищната среда е затворена и е необходимо те да имат възможността да навлязат в нея активно и подготвени. Според тях представянето на редица важни за първокласниците теми в синтезиран вид в изданието ще им бъде от голяма полза.
Изданието „Добре дошли в училище, родители” съдържа информация, свързана с адаптацията на децата като дневния режим, как да им се помогне да се научат да учат, джобните пари, мобилните телефони, как да се разговаря с учителите и класния ръководител, как да се разговаря с родителите, как да се помогне на детето да изгради отношения със съучениците си и т.н.
Наръчникът съдържа 64 страници. Дизайнът е направен от художничката и фотографа Лиляна Дворянова, която е част от екипа на списание „Родители”, а текстовете са подготвени от специалисти психолози, педагози и екипа на списанието. Изданието ще бъде достъпно и онлайн на уебстраницата на VIVACOM www.vivacom.bg.
За VIVACOM
VIVACOM e търговската марка на БТК АД, водещият телекомуникационен оператор в България. Компанията предлага пълно телекомуникационно обслужване – фиксирана и мобилна телефония, високоскоростен интернет и пренос на данни. Конвергентните услуги, които VIVACOM предоставя на своите крайни потребители и корпоративни клиенти, са достъпни в повече от 1000 магазина на телекома и неговите дилъри в цялата страна. Повече информация за VIVACOM, нейните продукти и услуги можете да намерите на 0800 100 и www.vivacom.bg.
За въпроси:
Връзки с обществеността и корпоративни комуникации
VIVACOM
тел.: +359 2 949 46 24
e-mail: pr@vivacom.bg
www.vivacom.bg
Източник: Active Group, Агенция за пълно комуникационно обслужване
|

|