

|
|


| 15 Септември 09, 16:10
/ Автор: Списание ENTERPRISE
|
Първа международна конференция по управление на взаимоотношенията с клиентите (CRM): „Световни решения и български практики”, София, 6.10.2009 г. |
С помощта на CRM системите е доказано, че компаниите реализират повече приходи от съществуващите клиенти, увеличават ефективността на промоциите и показват лично отношение към всеки клиент. |
Има начин да продавате повече!
Списание ENTERPRISE в партньорство с Българския Форум на Бизнес Лидерите (БФБЛ) ви канят да участвате в
Първа международна конференция по управление на взаимоотношенията с клиентите (CRM): „Световни решения и български практики”.
Защо CRM?
Ефективността е най-важният критерий, с който днес планираме търговските си стратегии и бъдещите си приходи. CRM е най-модерната и бързо развиваща се софтуерна платформа, към която са насочени надеждите на мениджърите за увеличаване на продажбите дори по време на намалено потребителско търсене.
С помощта на CRM системите е доказано, че компаниите реализират повече приходи от съществуващите клиенти, увеличават ефективността на промоциите и показват лично отношение към всеки клиент.
Какво ще ви даде конференцията?
По време на конференцията ще научите повече за техниките за процесите за ефективно предлагане на продукти и услуги на съществуващи и потенциални клиенти, за техниките за т.нар. „ cross-selling”, пазарът на CRM решения по света, guerilla marketing при управлението на отношенията, успешните примери от България.
Лектори ще бъдат водещи български и чуждестранни експерти в областта на маркетинга и продажбите.
Запознайте се с най-новите световни тенденции в маркетинга и управлението на взаимоотношенията с клиентите във финансовия сектор, дистрибуцията и търговията на дребно. Научете повече за работещите решения на 6-ти октомври (вторник).
Местата са ограничени!
За повече информация и регистрация: www.enterprise.bg/crm
Източник: Списание ENTERPRISE |

|