Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Търговия

Вземи в gLOG
17 Септември 09, 15:19 / Автор: Interimage PR and Special Events Agency
Първият супермаркет в метростанция отвори врати вчера
Метрото при „Св. Климент Охридски” си има BILLA.
Информация до медиите

17 септември 2009 г., София.
От вчера следобед освен от новата спирка на метрото, софиянци могат да се възползват и от удобен пазар. В 18 ч. новият супермаркет BILLA бе открит от Минко Герджиков, временно изпълняващ длъжността кмет на град София и Венцислав Чолаков, финансов директор на BILLA България.

Обектът е изграден за около 2 месеца и половина. Чистата търговска площ на магазина е 652 м2. Новият супермаркет разполага с четири каси. Персонал от 50 служители ще се грижи за изгодния пазар на посетителите.

Финансовият директор сподели, че ‘тази година BILLA България дава приоритет на ниските цени и успешното сътрудничество с доставчиците’ и допълни, че ‘до края на годината австрийската верига планира отварянето на значителен брой нови обекти на национално ниво, които ще осигурят нови работни места и удобен достъп на още потребители до качествени и изгодни продукти’.

Въпреки сравнително малката си площ BILLA Ялта ще отговаря на очакванията на клиентите си за предлагане на свежи и качествени продукти на достъпни цени. В асортимента ще могат да се намерят голяма част от продуктите на собствената марка Clever.

Супермаркетът в подлеза на СУ „Св. Климент Охридски” ще работи от понеделник до събота от 07:00 до 24:00 часа и от 08:00 до 21:00 часа в неделя.

В помощ на посетителите са и характерните за марката 4 начина за спестяване: ‘BILLA card’ - карта за събиране на бонус-точки, които всеки месец се преобразуват в левови отстъпки; 'БИЛЛА +’ за различни промоции; ‘Ниска цена’ – син етикет, който показва най-евтините продукти от всяка стокова група и ‘Акция’, в която влизат артикулите с намаление в акционната брошура.

BILLA Ялта е 10-ти супермаркет за София и 47-ият супермаркет от националното разширяване на търговската верига. До края на септември в столицата ще се открие и BILLA Овча купел.

Останалите супермаркети на BILLA в София се намират в кварталите Дружба, Младост 1 и 4, Подуяне, Мотописта, Илинден, Надежда, Люлин и Славия.

В началото на октомври веригата ще отбележи на национално ниво деветата година от стъпването си на българския пазар.

Бележки до редакторите:

За БИЛЛА

Австрийската фирма BILLA е основана през 50-те години във Виена. През 1996 г. BILLA става собственост на германската търговска група REWE. В България компанията навлиза през 2000 г. с откриването на първия си супермаркет на 5 октомври в София. За 9 години са открити общо 47 магазина, 10 от които в столицата, като само през 2008 г. компанията отвори 11 супермаркета. Поддържането на високо качество, ниски цени и богат асортимент е най-важното правило, към което BILLA неизменно се придържа. Фирмата активно развива и собствената си марка Clever, която като съвкупност цена-качество няма конкуренция на българския пазар. BILLA България е сред най-големите чуждестранни фирми у нас, като е осигурила над 3000 работни места в различни градове из страната. 

За допълнителна информация:

Виктория Иванова
Мениджър връзки с медии
Агенция Interimage 
Т: 470-91-30 
М: 089 565-58-22
Е: victoria.ivanova@interimage.bg www.interimage.bg

Източник:
Interimage PR and Special Events Agency

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1177