|
|
| 24 Септември 09, 17:50
/ Автор: Interimage PR and Special Events Agency
|
BILLA България празнува своята 9-та годишнина |
Заедно с плановете за годишнината изпълнителният директор Емил Стефанов представи дългогодишната успешна практика, бъдещите планове за разрастване и новата ценова политика на компанията в България. |
Информация до медиите
София, 24 септември 2009
BILLA България празнува своята 9-та годишнина
Заедно с плановете за годишнината изпълнителният директор Емил Стефанов представи дългогодишната успешна практика, бъдещите планове за разрастване и новата ценова политика на компанията в България.
Емил Стефанов обяви 2009 за годината на BILLA - тази година австрийската марка открива рекорден брой супермаркети. За сравнение през 2008 г. в България са открити 11 обекта, а равносметката в края на календарната година ще клони към цифрата 30 само за 2009-та. Така BILLA България ще посрещне 2010 като безспорен лидер в сектора с около 70 обекта на национално ниво.
Компанията има няколко повода, с които да подкрепи водещото си присъствие на българския пазар – отбелязването на 9-тата си годишнина у нас, откриването на 50-тия магазин на национално ниво и продуктови акции, които да отговорят на очакванията на потребителя. Рекордите не спират дотук – през ноември и декември ще има откривания на няколко магазина в един ден – постижение, с което не могат да се похвалят други вериги от тази сфера на българския пазар.
Освен с мащабност и австрийска прецизност в България веригата е добре позната като предоставяща високо качество на достъпна цена. Собствената марка clever вече и у нас застъпва широк асортимент от продукти от различни групи. Синьото лого е гаранция за най-ниската цена в магазина, която обаче гарантира и високо качество.
За изминалите девет години присъствие на българския пазар екипът на BILLA България полага всекидневни усилия да улесни потребителя с характерните за веригата начина за по-изгодни покупки: ‘БИЛЛА card’ - карта за събиране на бонус-точки, които всеки месец се преобразуват в левови отстъпки; 'БИЛЛА +’ за различни промоции; ‘Ниска цена’ – син етикет, който показва най-евтините продукти и продуктите clever и ‘Акция’, в която влизат артикулите с намаление в акционната брошура.
В отговор на нуждите на българската потребителска кошница от средата на годината традиционната акционната брошура минава от двуседмична на едноседмична база с нови предложения.
Позициите на BILLA у нас личат в данните от проучването „Shopping monitor 2009“, проведеното от GfK в периода ноември-декември 2008 година. Според него BILLA e категоричен номер 1 в областите „спонтанна разпознаваемост на определени вериги” [„spontaneous awareness of particular chains“] (48,3 % от анкетираните заявяват, че познават БИЛЛА България) и „избор на определени вериги като основно място за пазаруване” [„choice of particular chains as the main shopping place“]. Затова съвсем закономерно централата на BILLA в Австрия гледа на България като на перспективен пазар, който успешно налага ценностите на веригата да отговаря всеки ден на изискванията на потребителя и да е негов приятел по трапеза и джоб.
Бележки до редакторите:
За БИЛЛА
Австрийската фирма BILLA е основана през 50-те години във Виена. През 1996 г. BILLA става собственост на REWE Group един от лидерите в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа. В България компанията навлиза през 2000 г. с откриването на първия си супермаркет на 5 октомври в София. За 9 години са открити общо 48 магазина, 10 от които в столицата, като само през 2008 г. компанията отвори 11 супермаркета. Поддържането на високо качество, ниски цени и богат асортимент е най-важното правило, към което BILLA неизменно се придържа. Фирмата активно развива и собствената си марка Clever, която като съвкупност цена-качество няма конкуренция на българския пазар. BILLA България е сред най-големите чуждестранни фирми у нас, като е осигурила над 3000 работни места в различни градове из страната.
За допълнителна информация:
Виктория Иванова Т: 470-91-30
Мениджър връзки с медии
М: 089 565-58-22
Агенция Interimage
Е: victoria.ivanova@interimage.bg www.interimage.bg
Източник: Interimage PR and Special Events Agency |
|