Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Търговия

Вземи в gLOG
24 Септември 09, 17:50 / Автор: Interimage PR and Special Events Agency
BILLA България празнува своята 9-та годишнина
Заедно с плановете за годишнината изпълнителният директор Емил Стефанов представи дългогодишната успешна практика, бъдещите планове за разрастване и новата ценова политика на компанията в България.
Информация до медиите

София, 24 септември 2009

BILLA България празнува своята 9-та годишнина

Заедно с плановете за годишнината изпълнителният директор Емил Стефанов представи дългогодишната успешна практика, бъдещите планове за разрастване и новата ценова политика на компанията в България. 

Емил Стефанов обяви 2009 за годината на BILLA - тази година австрийската марка открива рекорден брой супермаркети. За сравнение през 2008 г. в България са открити 11 обекта, а равносметката в края на календарната година ще клони към цифрата 30 само за 2009-та. Така BILLA България ще посрещне 2010 като безспорен лидер в сектора с около 70 обекта на национално ниво.

Компанията има няколко повода, с които да подкрепи водещото си присъствие на българския пазар – отбелязването на 9-тата си годишнина у нас, откриването на 50-тия магазин на национално ниво и продуктови акции, които да отговорят на очакванията на потребителя. Рекордите не спират дотук – през ноември и декември ще има откривания на няколко магазина в един ден – постижение, с което не могат да се похвалят други вериги от тази сфера на българския пазар.

Освен с мащабност и австрийска прецизност в България веригата е добре позната като предоставяща високо качество на достъпна цена. Собствената марка clever вече и у нас застъпва широк асортимент от продукти от различни групи. Синьото лого е гаранция за най-ниската цена в магазина, която обаче гарантира и високо качество.

За изминалите девет години присъствие на българския пазар екипът на BILLA България полага всекидневни усилия да улесни потребителя с характерните за веригата начина за по-изгодни покупки: ‘БИЛЛА card’ - карта за събиране на бонус-точки, които всеки месец се преобразуват в левови отстъпки; 'БИЛЛА +’ за различни промоции; ‘Ниска цена’ – син етикет, който показва най-евтините продукти и продуктите clever и ‘Акция’, в която влизат артикулите с намаление в акционната брошура.

В отговор на нуждите на българската потребителска кошница от средата на годината традиционната акционната брошура минава от двуседмична на едноседмична база с нови предложения. 

Позициите на BILLA у нас личат в данните от проучването „Shopping monitor 2009“, проведеното от GfK в периода ноември-декември 2008 година. Според него BILLA e категоричен номер 1 в областите „спонтанна разпознаваемост на определени вериги” [„spontaneous awareness of particular chains“] (48,3 % от анкетираните заявяват, че познават БИЛЛА България) и „избор на определени вериги като основно място за пазаруване” [„choice of particular chains as the main shopping place“]. Затова съвсем закономерно централата на BILLA в Австрия гледа на България като на перспективен пазар, който успешно налага ценностите на веригата да отговаря всеки ден на изискванията на потребителя и да е негов приятел по трапеза и джоб.

Бележки до редакторите:

За БИЛЛА

Австрийската фирма BILLA е основана през 50-те години във Виена. През 1996 г. BILLA става собственост на REWE Group един от лидерите в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа. В България компанията навлиза през 2000 г. с откриването на първия си супермаркет на 5 октомври в София. За 9 години са открити общо 48 магазина, 10 от които в столицата, като само през 2008 г. компанията отвори 11 супермаркета. Поддържането на високо качество, ниски цени и богат асортимент е най-важното правило, към което BILLA неизменно се придържа. Фирмата активно развива и собствената си марка Clever, която като съвкупност цена-качество няма конкуренция на българския пазар. BILLA България е сред най-големите чуждестранни фирми у нас, като е осигурила над 3000 работни места в различни градове из страната.

За допълнителна информация:

Виктория Иванова Т: 470-91-30

Мениджър връзки с медии 
М: 089 565-58-22
Агенция Interimage 
Е: victoria.ivanova@interimage.bg www.interimage.bg

Източник:
Interimage PR and Special Events Agency

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1601