|
|
| 01 Октомври 09, 09:26
/ Автор: PR Agency Anettevents
|
От септември новата визия на студиото на предаването „Отпечатъци” по БТВ е декорирано от престижната великобританска марка Лора Ашли |
Интериорът е замислен да се сменя със сезоните и празниците и през следващата една година ще изненадва приятно гости и зрители. Само до Нова година интериорът ще се промени три пъти. |
За първи път в България телевизионно студио е декорирано като истински дом с реални интериорни решения до последния детайл. От септември новата визия на студиото на предаването „Отпечатъци” по БТВ е декорирано от престижната великобританска марка Лора Ашли.
Интериорът е замислен да се сменя със сезоните и празниците и през следващата една година ще изненадва приятно гости и зрители. Само до Нова година интериорът ще се промени три пъти. Създателите на интериорните решения от Laura Ashley, България виждат точно така начина, по който прекрасният замисъл на предаването „да си поговорим за важните неща от живота” в сутрешен уют и на спокойствие в изискана атмосфера става реалност. Първата визия на студиото е вдъхновена от лятото, лятната синева, цветя и настроение. Мотиви от текстил, използван в замъка St. Mawes намиращ се на крайбрежието до Cornwall, UK, месинговите декоративни елементи – часовници, свещници, настолни и подови лампи, керамичните чаши и декоративните купи в бяло и синьо на весели, модерни точки създават лятно настроение и уют. Екипът на световноизвестната марка подготвя интериора на студиото в пряк контакт със професионалистите от БТВ режисьорът Кирил Пъхлев, отговорния оператор Светльо Мареков, водещата Мира Баджева, асистент продукция Магделина Асланска, без които специалистите от Laura Ashley, България твърдят, че не би било възможно да се „види” интериора през очите на камерата и специалното осветление.
За новото студио на „Отпечатъци” водещата Мира Баджева споделя:
„В обновеното от Laura Ashley студио се чувствам напълно комфортно, като в кожата си – нещо, много важно за всеки домакин на предаване. Наистина e от значение дали се движиш свободно и “леко” в студиото - в изтънчена обстановка, която не те напряга допълнително и привнася положително настроение и емоции, защото чрез водещия те се предават и на зрителя. Представям си го този зрител в късната неделя сутрин – полусъбуден, пред чаша димящо кафе, релаксиран и небързащ заникъде, копнеещ за един спокоен, интелигентен и аналитичен разговор. Твърде голямата стерилност или агресивност не отиват на настройката на хората, които гледат телевизия през почивните дни и особено сутрини – според мен това по-скоро би ги отблъснало. Гостите ми също се чувстват толкова уютно в студиото, че даже не им се тръгва след края на предаването. Винаги остават изненадани, че декорът е толкова автентичен, направен не просто с вкус, а с целенасочено внимание към дизайна. Получава се едно комплексно усещане – цветовете, тъканите, живите цветя, истинското кафе, кроасаните и другите вкусотии от кетъринга за закуска… Всичко това кара гостите да се отпуснат и да се чувстват добре в студиото – а това предразполага към още по-интересни разговори. Причината за тяхното учудване е, че повечето телевизионни студиа всъщност са бутафорни – по-скоро имитират някаква среда. Докато в нашето студио всичко е съвсем истинско, всичко е в интериорно единство, но едновременно с това е съобразено като материи, детайли и аксесоари с типичните изисквания за едно студио”.
Повече за Laura Ashley, UK и за тенденции зима 2009/2010
Лора Ашли е най-популярната и обичана английска марка за цялостни интериорни решения и декорация – „от пода до тавана”, от мебелите до декорацията.
Марката е с близо 60-годишна история и над 5 000 магазина в цял свят. Лора Ашли е марката на английската аристокрация, пренесла „британския шик” в модата.
Динамичен международен екип от над 40 дизайнери на марката създава неповторим дизайнерски продукт за всяка индивидуалност и вкус, обмислен до последния детайл на интериора. Два пъти годишно дизайнерският екип представя нови колекции и творческите му търсения задават модните тенденции в обзавеждането и декорацията на дома в цял свят. Професионалистите на Лора Ашли създават дизайн и обзавеждат едни от най-престижните хотели, курорти и частни резиденции. Част от клиентите на марката са Sheraton Hotels – Германия, Atlantis Hotel в Дубай, Four Seasons – Maldives и много други. Лора Ашли е носител на отличието Търговец на Годината 2007 и 2008 в Обединеното Кралство – награда присъждана съвместно от списание Homes and Gardens и музея Victoria and Albert, под патронажа на Принц Чарлз.
От две години марката Лора Ашли се представлява в България от Арт Лейн ЕООД. Фирмата е изградила два магазина в г., София – в ЦУМ и на бул. „Стамболийски” 96. Планира се отваряне на трети магазин в гр. Варна през пролетта на 2010 г.
По традиция новата колекция Laura Ashley Home есен/зима 2009 се представя елегантно с кратки запомнящи се имена. Вдъхновението Ориент смесва богата златна гама със черни сенки и ярко червения цвят на къпината, за да създаде луксозен и изразителен интериор с източни елементи. Зимната градина е хладна, спокойна, с мека блещукаща светлинка в дърветата и мотивите от дървесни листа. Основните цветове са сияещо метализирани. Палацо открива класическия венециански стил за разкошен, пищен, пренесен в епохите интериор с бляскави, но състарени декоративни детайли. В Новфолк всичко е в простотата с внушение за спокойствие и сигурност чрез внимателно подбрани и рафинирани десени, вдъхновени от природата. Цветовата палитра е сдържана – най-нежните нюанси на лена, патешката черупка и водата на Нил. Този сезон Laura Ashley пуска и нова гама тапети с най-продаваните дизайни, а именно Tatton, Isodore & Kimono, които са вече налични в широка 24-цветова гама с над 150 оригинални десени. Явното богатство на цветове и стилове е постигнато чрез новата state-of-the-art технология за произвеждане на тапети. Всички тапети на Laura Ashley са произведени в Обединено кралство Великобритания, а съставките са от природо съобразни продукти, осигуряващи най-високо качество, стил и достъпност.
Източник: PR Agency Anettevents |
|