|
|
| 08 Октомври 09, 22:57
/ Автор: Национална агенция за приходите, Териториална дирекция - Варна
|
18 811 клиенти са обслужени през месец септември в териториалната дирекция на НАП Варна |
Най-търсената услуга е за прием на данъчни и осигурителни декларации и уведомления за трудови договори. 5 680 обслужени клиенти, от които 385 са подали декларации по ЗКПО и ЗДДФЛ, 4 211 са подали информация за до 5 осигурени лица и 877 за над 5 осигурени лица, и 121 уведомления за трудови договори. |
ТЕРИТОРИАЛНА ДИРЕКЦИЯ НА НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ - ВАРНА
9010 ВАРНА
Бул.”Осми Приморски полк” № 128
тел. 052/360-500
факс 052/360-950
0700 18 700 Информационен център
www.nap.bg
v.marinova@ro03.nra.bg
10/8/2009,
За информация: Виолета Маринова
Тел: 052/360-505
GSM: 0888889156
18 811 клиенти са обслужени през месец септември в териториалната дирекция на НАП Варна.
Най-търсената услуга е за прием на данъчни и осигурителни декларации и уведомления за трудови договори. 5 680 обслужени клиенти, от които 385 са подали декларации по ЗКПО и ЗДДФЛ, 4 211 са подали информация за до 5 осигурени лица и 877 за над 5 осигурени лица, и 121 уведомления за трудови договори.
3 482 жители на Варна и областта са заявили през изминалия месец в ТД на НАП Варна услуги, свързани със здравноосигурителния им статус. Най-много от тях – 2 337, са поискали изясняване на статуса им по отношение на здравните осигуровки, а 201 са подали заявления за напускане или завръщане в страната.
719 от клиентите са поискали регистрация или промяна в регистрацията им като самоосигуряващи се лица, а 506 от посетилите офиса са потвърдили заявления за подаване на документи по електронен път.
2 025 корпоративни клиенти са влезли в салона за обслужване, за да подадат справки-декларации по Закона за ДДС, ВИЕС и Интрастат декларации /за стокообмена в рамките на Европейския съюз/. 517 са поискали фирмата им да бъде регистрирана или дерегистрирана по ЗДДС.
5 815 клиенти са ползвали услугата „Регистрация и промени в регистрацията на фискални устройства”.
1 682 са издадените и връчени през месеца удостоверения и копия на документи.
Средното време за изчакване от клиентите е било 9:21 минути, а за обслужване – 7:53 минути, което е два пъти по-кратко от допустимото по наредба максимално време за обслужване /20 минути/.
Данните са извлечени от софтуера на системата за управление на чакащи клиенти, която бе въведена миналата година като част от програмата на НАП за предоставя все по-качествени услуги на своите клиенти.
Източник: НАП |
|