Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Държавно управление

Вземи в gLOG
08 Октомври 09, 22:57 / Автор: Национална агенция за приходите, Териториална дирекция - Варна
18 811 клиенти са обслужени през месец септември в териториалната дирекция на НАП Варна
Най-търсената услуга е за прием на данъчни и осигурителни декларации и уведомления за трудови договори. 5 680 обслужени клиенти, от които 385 са подали декларации по ЗКПО и ЗДДФЛ, 4 211 са подали информация за до 5 осигурени лица и 877 за над 5 осигурени лица, и 121 уведомления за трудови договори.
 ТЕРИТОРИАЛНА ДИРЕКЦИЯ НА НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ - ВАРНА

9010 ВАРНА
Бул.”Осми Приморски полк” № 128
тел. 052/360-500
факс 052/360-950
0700 18 700 Информационен център
www.nap.bg
v.marinova@ro03.nra.bg 

10/8/2009,

За информация: Виолета Маринова

Тел: 052/360-505

GSM: 0888889156

18 811 клиенти са обслужени през месец септември в териториалната дирекция на НАП Варна.

Най-търсената услуга е за прием на данъчни и осигурителни декларации и уведомления за трудови договори. 5 680 обслужени клиенти, от които 385 са подали декларации по ЗКПО и ЗДДФЛ, 4 211 са подали информация за до 5 осигурени лица и 877 за над 5 осигурени лица, и 121 уведомления за трудови договори.

3 482 жители на Варна и областта са заявили през изминалия месец в ТД на НАП Варна услуги, свързани със здравноосигурителния им статус. Най-много от тях – 2 337, са поискали изясняване на статуса им по отношение на здравните осигуровки, а 201 са подали заявления за напускане или завръщане в страната.

719 от клиентите са поискали регистрация или промяна в регистрацията им като самоосигуряващи се лица, а 506 от посетилите офиса са потвърдили заявления за подаване на документи по електронен път.

2 025 корпоративни клиенти са влезли в салона за обслужване, за да подадат справки-декларации по Закона за ДДС, ВИЕС и Интрастат декларации /за стокообмена в рамките на Европейския съюз/. 517 са поискали фирмата им да бъде регистрирана или дерегистрирана по ЗДДС.

5 815 клиенти са ползвали услугата „Регистрация и промени в регистрацията на фискални устройства”.

1 682 са издадените и връчени през месеца удостоверения и копия на документи.

Средното време за изчакване от клиентите е било 9:21 минути, а за обслужване – 7:53 минути, което е два пъти по-кратко от допустимото по наредба максимално време за обслужване /20 минути/.

Данните са извлечени от софтуера на системата за управление на чакащи клиенти, която бе въведена миналата година като част от програмата на НАП за предоставя все по-качествени услуги на своите клиенти.

Източник: НАП

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.2816