|
|
| 11 Октомври 09, 01:47
/ Автор: Лукрат
|
Как да правим сайтовете лесни за ползване? |
Тренинг по ползваемост на Лукрат
20-21 октомври 2009 г; София
|
Правите ли интуитивни и лесни за ползване сайтове?
Брандирайте сайта си с марката "Ползваемост".
Включете се в курса на Лукрат „Как да правим сайтовете лесни за ползване”
и научете:
• Процеса на правене на ползваем сайт в 2 дни тренинг
• Методи и техники, които ще ви подготвят да правите интуитивни сайтове
• Практики, които успешно работят и можете да използвате, за да бъде сайта ви по-удобен за вашите потребители
Регистрирайте се сега. Платете 300 лв. до 12 октомври и спестете 60 лв (20% отстъпка).
За Лукрат
www.lucrat.net
Ние сме първата компания, която предлага професионално услугата „Ползваемост” в България. От 2000 година помагаме на нашите клиенти да правят сайтовете си по-лесни и по-удобни за ползване като:
• Провеждаме потребителски проучвания (тестване за ползваемост) на сайтове
• Даваме препоръки за повишаване на ефективността, лекотата на ползване и разбираемостта на сайтовете
• Проектираме удобни и интуитивни сайтовеПишем разбираеми текстове и оптимизираме съществуващи текстове за публикуване в интернет
Наши клиенти са някои от водещите и най-бързо развиващите се компании на българския пазар като Глобул, МТел, Нетинфо, ОББ, Пощенска банка, Сирма Груп, Суперхостинг.
За ползваемостта
Ползваемостта (usability) е характеристика на сайтовете. Ползваемите (user friendly) сайтове са лесни, разбираеми и удовлетворяващи за потребителите, а като такива са и печеливши за собствениците си
Ползваемостта е конкурентно предимство и гаранция за качество на вашите продукти и услуги.
Ползваемостта не е разход, а инвестиция
Знаете ли, че:
• Ако човек попадне на сайт, на който се ориентира и ползва без затруднение, ще остане по-дълго време там. В приятните и лесни за ползване сайтове потребителите прекарват повече време и виждат повече страници.
• Ако сайтът е интуитивен, а връзките в него съгласувани с очакванията на потребителите, то те ще останат там, няма да отидат на друг сайт.
• Ако потребителите са доволни, те ще ползват услугата ви дългосрочно, ще бъдат ваши лоялни клиенти и ще генерират трафик към сайта ви, защото ще го хвалят и препоръчват. Вие ще бъдете рекламирани, без да отделяте средства за това. По-доволните потребители ще ползват услугата повече, ще бъдат по-лоялни към вас и ще са по-склонни да препоръчат сайта и услугата ви на свои приятели, които на свой ред може да станат ваши клиенти.
• Ако няма недоволни потребители, сайтът и услугите ви ще бъдат отличавани от тези на конкурентите ви. По правило, недоволните клиенти се оплакват повече отколкото доволните препоръчват. Един вариант на правилото твърди, че доволният клиент препоръчва на 6 души, а недоволният се оплаква на 9.
• Ползваемите сайтове са екологични Като правите сайта си ползваем, помагате на оклната среда, защото спестявате тока, който потребителите биха изразходили в лутане в сайта ви.
• Възвръщаемостта от инвестиране в ползваемост е средно около 83% но може да бъде и десетократна ?
• Тестване за ползваемост с няколко души и една съвсем малка промяна след това може да донесе милиони продажби – за Амазон, това са били 300 милиона долара за 1 година
Предизвикателства
• Не обещаваме 300 милиона долара продажби, но гарантираме, че ще ви помогнем да направите сайта си по-добър, по-лесен, по-разбираем и по-печеливш.Потърсете съветите и препоръките ни
• Атакувайте ни с интересни предложения
• Запознайте ни с вашия уникален казус
Винаги сме готови за преговори и договаряне на цени и партньорства
Не мислите ли, че е времеда ни се обадите?
1. По данни на Джейкъб Нилсен - http://www.useit.com/alertbox/roi.html
2. По данни на Джарид Спул - http://www.uie.com/articles/three_hund_million_button/
Източник: Лукрат |
|