Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Лайфстайл

Вземи в gLOG
23 Октомври 09, 09:57 / Автор: Interimage PR and Special Events Agency
Виенски валс в подлеза на СУ 'Св. Климент Охридски' за нови австрийски продукти в BILLA
Търговският представител на Австрия у нас Михаел Ангерер говори за навлизането на австрийски хранителни продукти в България
22 октомври, 2009. Седемнадесет австрийски фирми представят свои продукти в рамките на промоцията, посветена на австрийски продукти за българския потребител, която стартира от днес в BILLA.

Промоцията е валидна в 19 супермаркета на веригата в София, Варна, Бургас и Пловдив.

В рамките на Австрийски седмици в BILLA от днес до 4 ноември са представени 28 продукта на специални цени. От тях 13 продукта са напълно ново попълнение в асортимента на Billa.

Посочените в специалната брошура артикули са на преференциални цени или са с отстъпки. Намалението на представените продукти е от 14% до 27%.

Дияна Тодорова, Главен опертивен директор на веригата в България и д-р Михаел Ангерер, търговски представител на Австрия у нас откриха Австрийските седмици в BILLA с музикално събитие пред супермаркета в подлеза на СУ 'Св. Климент Охридски'. Няколко изпълнения на формация АБ АРТ на Бистра Диляноф пренесоха присъстващите в празнична Виена с известни виенски песни от Й. Щраус, Роберт Шолц и др.

Д-р Михаел Ангерер, сподели с присъстващите, че 'австрийските компании от този бранш се радват на значителен успех в страните от Централна и Източна Европа, които се присъединиха към ЕС през 2004 г., и сега обръщат поглед към българския и румънския пазар'.

В сравнение с 2007 г., през 2008 г. износът за България на сирена се е увеличил повече от три пъти, на колбаси е нараснал повече от десет пъти, а на бисквити и други сладкарски изделия се е удвоил. Очевидно тези австрийски продукти се радват на особено голям интерес сред българските потребители, а освен това и цените им са атрактивни. Намаляването на покупателната способност в България поради икономическата криза, предизвика спад в австрийския внос на хранителни продукти и напитки. Незасегнат остана само вносът на месни продукти, който продължава да се увеличава както като количество, така и по стойност.

След края на промоцията BILLA ще продължи да предлага тези продукти в асортимента си, като те ще могат да се открият и в някои от останалите 32 супермаркета в страната.

Новите 13 продукти са: бирите Zipfer и Gösser; вината: Gruner и Zweigelt, 2 вида кетчуп и 1 вид деликатесни кисели краставички, сурово-сушен свински врат, 2 вида Кабаноси, шунка Бергер, шунка Шинкеншпек и сирене Бергкезе.

Австрийски седмици в BILLA освен с интересни продукти биха привлекли клиентите и с възможността да спечелят награда. В рамките на следващите две седмици притежателите на Billa card, по механизъм описан в брошурата, имат шанс да спечелят атрактивни награди, предоставени от Аustrian Airlines и Раух България ЕООД.

Достатъчно е в периода от 22.10.2009 г. до 04.11.2009 г. да се съберат 1000 бонус-точки и автоматично се участва в томбола. Печелившите ще бъдат изтеглени на 10.11.2009 г. в централата на Билла България ЕООД, в присъствието на нотариус.

Наградите в томболата, осигурени от Раух България EООД, са 2 ваучера за тридневна почивка за двама в Тирол. Аustrian Airlines осигурява 1 награда – полет за двама до Виена, отиване и връщане икономическа класа и 9 награди – рекламни ранички.

Бележки до редакторите:

За БИЛЛА

Австрийската фирма BILLA е основана през 50-те години във Виена. През 1996 г. BILLA става собственост на германската търговска група REWE. В България компанията навлиза през 2000 г. с откриването на първия си супермаркет на 5 октомври в София. За 9 години са открити общо 51 магазина, 11 от които в столицата, като само през 2008 г. компанията отвори 11 супермаркета. Поддържането на високо качество, ниски цени и богат асортимент е най-важното правило, към което BILLA неизменно се придържа. Фирмата активно развива и собствената си марка Clever, която като съвкупност цена-качество няма конкуренция на българския пазар. BILLA България е сред най-големите чуждестранни фирми у нас, осигурила над 3000 работни места в различни градове из страната.

За допълнителна информация:

Виктория Иванова Т: 470-91-30

Мениджър връзки с медии М: 089 565-58-22

Агенция Interimage Е: victoria.ivanova@interimage.bg www.interimage.bg

Изказване на д-р Михаел Ангерер, търговски представител на Австрия у нас

Седмици на австрийски храни и напитки в BILLA

22 октомври – 4 ноември 2009

Седемнадесет австрийски фирми от хранително-вкусовата промишленост ще представят в 20-те супермаркета на BILLA България в София, Пловдив, Варна и Бургас отбрани австрийски специалитети в рамките на седмиците на австрийските хранителни стоки. По време на инициативата ще бъдат представени:

* месни специалитети и колбаси
* сирене и други млечни продукти
* кетчуп, сосове, туршии, подправки
* сладкарски изделия
* плодови сокове, енергийни напитки
* бира и вино

Австрийските седмици са част от стратегията на австрийските предприятия от хранително-вкусовата промишленост за навлизане на българския пазар с качествени хранителни продукти и напитки.

Австрийските компании от този бранш се радват на значителен успех в страните Централна и Източна Европа, които се присъединиха към ЕС през 2004 г., и сега обръщат поглед към българския и румънския пазар. През 2007 и 2008 г. в София бяха организирани две големи прояви за специализирана публика с презентации на австрийски фирми, предлагащи хранителни продукти и напитки, които предизвикаха голям интерес от страна на българските вносители и търговци на едро. Сега много австрийски компании имат добри партньори-дистрибутори в България и се стремят заедно с тях да позиционират по подходящ начин тези продукти по рафтовете на българските вериги супермаркети.

Статистиката най-добре отразява тези усилия на австрийските фирми: в сравнение с 2007 г., през 2008 г. износът за България на сирена се е увеличил повече от три пъти, на колбаси е нараснал повече от десет пъти, а на бисквити и други сладкарски изделия се е удвоил. Очевидно тези австрийски продукти се радват на особено голям интерес сред българските потребители, а освен това и цените им са атрактивни. Най-значителните австрийски експортни продукти като плодовите сокове и енергийните напитки продължиха да укрепват позициите си в страната. Намаляването на покупателната способност в България поради икономическата криза предизвика спад в австрийския внос на хранителни продукти и напитки. Незасегнат остана само вносът на месни продукти, който продължава да се увеличава както като количество, така и по стойност, за разлика от останалите продукти, където се наблюдава известен спад.

Целта на австрийските седмици е да съдействат на австрийските компании за излизането им на българския пазар, което съвпада с целенасочените усилия на BILLA България, най-голямата верига супермаркети за хранителни стоки в страната, да обогати своя асортимент с качествени продукти от Австрия на разумни цени. Така българският потребител ще има възможност да опита нови продукти от Австрия благодарение на BILLA.

Инициативата се подкрепя от Федералното министерство на селското и горското стопанство, околната среда и водите на Австрия, както и от Федералното министерство на икономиката в рамките на инициативата „go-international”, а също и от маркетинговата организация на австрийската млечна и месна промишленост „Agrarmarkt Austria” (AMA).

Допълнителна информация за седмиците на австрийските хранителни продукти в BILLA, както и за други прояви, организирани от търговското представителство на Австрия в София, ще намерите в интернет-портала www.advantageaustria.org/bg.

Д-р Михаел Ангерер

Търговски представител на Австрия в България


Източник:
Interimage PR and Special Events Agency

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1121