Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Храни

Вземи в gLOG
22 Октомври 09, 07:40 / Автор: Interimage PR and Special Events Agency
Отношението на българите към хляба: „Хлябът не е просто продукт, хлябът е култура”
В рамките на годишния форум на хлебопроизводителите у нас главният оперативен директор на BILLA България Дияна Тодорова представи интересни факти за българските вкусове и консумацията на хляб. Тя посочи водещата роля на BILLA по отношение на обогатяването на асортимента на хляба.
София, 21 октомври 2009 

За първи път в България BILLA налага асортимент от различни видове хляб на витрина – през 2000 г. в рамките на един месец в BILLA се появяват 12 различни вида хляб. Разчупването на клишето БЯЛ или ДОБРУДЖА е стъпка към развитието на отношението на българите към хляба. „Това, което в редица европейски страни е емоция и култура, у нас се третира все още като необходимост”, каза Тодорова.

Интересна е тенденцията през последните 5 години към плавно, но стабилно нарастване на потреблението на специални хлябове (от 33 до 39% за периода). Любопитен е и фактът, че въпреки общото свиване на разходите на домакинствата по време на криза, 60% от хората продължават да купуват предпочитаните от тях видове хляб, макар и на сравнително по-висока цена.

BILLA в постоянна връзка с доставчиците

В контекста на водещата си позиция в сегмента на супермаркетите и разполагаща с най-развитата магазинна мрежа в страната, която наброява вече 51 магазина, BILLA анонсира на хлебопроизводителите различни възможности за професионално сътрудничество с цел повишаване на нивото на бранша и концентриране на потреблението основно в родни доставчици. На база европейския си опит BILLA предлага възможности за обучения, ноу-хау, технологии и съвместни проекти.

„Независимо от мащабите на индустрията, българинът прави хляба с любов. Ние в BILLA искаме да помогнем на производителите да запазят емоцията в производството и да печелят от това. BILLA обслужва около 1 000 0000 домакинства седмично и е отворена да работи с различни доставчици на хляб, стига да отговарят на изискванията за качество на конкурентна цена”, каза още Дияна Тодорова.

Референция

Дияна Тодорова работи за BILLA от 2000 г. последователно като ръководител отдел „Обслужване”, търговски директор и понастоящем главен оперативен директор и член на борда на директорите. Един от пионерите в разработването на асортименти от хляб за българския пазар. Има редица специализации в областта на хлебопроизводството в Германия, Австрия и Италия.

Бележки до редакторите:

За БИЛЛА

Австрийската фирма BILLA е основана през 50-те години във Виена. През 1996 г. BILLA става собственост на групата REWE, един от лидерите в сферата на търговията и туристическите услуги в Германия и Европа. В България компанията навлиза през 2000 г. с откриването на първия си супермаркет на 5 октомври в София. За 9 години са открити общо 51 магазина, 11 от които в столицата, като само през 2008 г. компанията отвори 11 супермаркета. Поддържането на високо качество, ниски цени и богат асортимент е най-важното правило, към което BILLA неизменно се придържа. Фирмата активно развива и собствената си марка Clever, която като съвкупност цена-качество няма конкуренция на българския пазар. BILLA България е сред най-големите чуждестранни фирми у нас, като е осигурила над 3000 работни места в различни градове из страната.

За допълнителна информация:

Виктория Иванова Т: 470-91-30

Мениджър връзки с медии М: 089 565-58-22

Агенция Interimage Е: victoria.ivanova@interimage.bg www.interimage.bg

Източник:
Interimage PR and Special Events Agency

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

3.6342