Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Енергетика

Вземи в gLOG
23 Ноември 09, 15:17 / Автор: AMI Communications
С 37% СЕ Е УВЕЛИЧИЛ БРОЯТ НА ОБАЖДАНИЯТА НА ТЕЛЕФОН 0700 10 010
След разширяването на информационния център на ЧЕЗ 95% от обажданията се обслужват до 30-тата секунда
23 ноември 2009 г.

С 37% се е увеличил броя на обажданията на горещата информационна линия на ЧЕЗ България през месец октомври 2009 година, в сравнение с предходния месец. На 0700 10 010 са постъпили общо 60 хиляди обаждания като 95% от тях са обслужени до 30-тата секунда от позвъняването.

“Най-голямото натоварване е в дни с тежки метеорологични условия. След разширението на кол центъра, посрещаме обажданията на клиентите достатъчно бързо и адекватно и в случаи на подобни аварийни ситуации. Например на 10 ноември, когато река Бистрица излезе от коритото си, беше прекъснато електрозахранването и разрушени пътища в 26 села в Кюстендилска община, успяхме да обслужим 99,4 процента от обажданията до 30-тата секунда.”, заяви Анатоли Андреев, мениджър Телефонен център, ЧЕЗ България.

Клиентите на ЧЕЗ България използват телефонната линия 0700 10 010 най-често, за да зададат въпроси, свързани с фактурите за електроенергия – начини на формирането на цените, периодите за плащане и за следващо отчитане. Голям процент от клиентите се обаждат и за промяна на равните месечни вноски и за да се информират за начините и местата за плащане на своите сметки. Обажданията за смущения в електрозахранването също са сред честите поводи за обаждане на 0700 10 010.

ЧЕЗ разшири капацитета на информационния си център за обслужване на клиентите през месец септември 2009 г. В разширяването му са инвестирани общо 500 000 лв. за реконструкция и ремонт на сградата, закупуване на ново оборудване, техника, лицензи и софтуер. Увеличен е броят на входящите телефонни линии и на служителите. Кол центърът на ЧЕЗ вече се обслужва от 71 служители, което е двойно повече в сравнение с 2008 г. Всеки един от тях е преминал специално обучение за работа с клиенти и с информационната система. В момента кол центърът е обезпечен, за да обслужва 80 000 обаждания на месец. Допълнително са оборудвани още 64 работни места и при необходимост капацитетът може да бъде увеличен.

№ Услуги, които могат да бъдат заявявани на телефон 0700 10 010

1 Смяна на тарифност
2 Техническа проверка по искане на потребител
3 Техническа проверка на средство за техническо измерване (електромер) на място по искане на потребител с еталонен прибор
4 Проверка на електромер и съставяне на констативен протокол от метрологична експертиза от ГДМИУ
5 Временно преустановяване и възстановяване на снабдяването с електроенергия по желание на потребителя
6 Монтиране на средство за контролно измерване собственост на потребителя
7 Услуга по калкулация Ниско Напрежение и Средно Напрежение /разпределение/
8 Издаване на справки - дубликат на фактура, справка за потребление до 36 месеца и удостоверение
9 Молба към ЧЕЗ Електро
10 Заявление за отлагане на плащането
11 Заявление за сключване на споразумителен протокол
12 Заявление за деклариране на показания
13 Заявление за корекция (допълване) на ЕГН, име на клиент или адрес
14 Заявление за възстановяване на надвзети суми
15 Корекция на фактури за месечни вноски по тримесечно отчитане
16 Заявление за неправилна отчетена електроенергия
17 Жалба до ЧЕЗ Електро, касаеща дейността по снабдяване
18 Жалба до ЧЕЗ Разпределение, касаеща дейността по разпределение

Източник:
AMI Communications

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1437