Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Забавления

Вземи в gLOG
02 Декември 09, 09:18 / Автор: Ogilvy Public Relations
Въпреки кризата българите продължават да ходят всяка седмица на кино
Кризата, която обхвана всички сектори на обществения живот не се състоя за киноиндустрията. Този факт стана още по-видим за всички, които се опитаха да гледат „2012” през изминалите уикенди. Кино аудиторията надхвърли 47% от активното население на шестте най-големи града в България. Над 400 000 българи пък посещават киносалоните поне веднъж на два месеца. Това става ясно от националното представително проучване на компанията за кино реклама CinemaBox Office проведено от Gallup Bulgaria.
Най-активните посетители на кино салоните са на възраст между 15 и 36 години, като жените преобладават пред мъжете – 53,6 към 46,4 %. Статистиката показва, че ходещите редовно на кино са и сред най-активните в социално отношение – над 61 % са работещи, а над 33 % учащи. И двете групи отделят най-много време за забавления извън домовете си – 53,3 % отговарят, че прекарват поне 2-3 вечери седмично в забавления извън дома, а 33 % излизат поне веднъж за този период.

Проучването сочи, че редовните кино посетители са със среден доход доста над средното за страната – повече от 800 лв. месечно. Редовната кино аудитория харчи за забавления 43 665 000 лв. месечно и с 40 % повече от неходещите на кино. Индексът за намерение за покупки на потребителски стоки с висока стойност (автомобили, високотехнологични продукти, черна техника и др.) е 150, за сравнение индекса на неходещите е 60.

Най-запалените киномани са в София – 56 % от населението. Най-голямата верига мултиплекси - Кина Арена привлича около 70% от националната аудитория в София, Варна, Стара Загора, Плевен, Велико Търново и Пловдив.
Кафе, ресторант, бирария преди и след кино е новата тенденция при посещението на кино. В киносалоните посетителите пристигат в мултиплексите средно 22 минути преди началото на филма. През това време те се възползват от предлаганите забавление и услуги.

„Киното е едно от най-предпочитаните забавления. В последните години се наблюдава оформярането на групи от кинофенове, които са съставени от млади, активни хора с вкус към живота и забавленията, които диктуват тенденциите сред връстниците си.”, коментира Димитър Димитров, управител на CinemaBox Office.

За CinemaBox Office
CinemaBox Office е основана през 2004 година. Компанията е единствената в България, която е тясно специализирана в кино рекламата – планиране и купуване. Повече информация и данни за кино рекламата, както и за най-актуалните филмови заглавия може да откриете на www.cbo-bg.com

За Контакти:

Димитър Димитров
CinemaBox Office
Тел. 02 944 7631/
E-mail: backoffice@cbo-bg.com

Емилия Шикова
Ogilvy Public Relations
Тел. 02/ 915 89 17
Е-mail: Emilia.Shikova@ogilvy.bg

Източник:
http://cbo-bg.com/news.php

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1543