Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Информационни технологии

Вземи в gLOG
09 Декември 09, 10:43 / Автор: AMI Communications
HP IPG с нова инфраструктура за печатните услуги
09.12.2009 г. – НР „Решения за печат” (IPG) представи нова инфраструктура за услугите за печат, предназначени за бизнес потребители. Тя ще улесни и подобри достъпа, поръчването, сключването и управлението на договори за печатни услуги както за партньорите, така и за клиентите. Инициативата е ключов елемент в стратегията на компанията по отношение на търговския канал, която има за цел да увеличи ефикасността и да намали разходите.

Инициативата ще подобри преработената програма за партньорите и ще доведе до по-добро взаимодействието и бързо развитие

София, 09.12.2009 г. – НР „Решения за печат” (IPG) представи нова инфраструктура за услугите за печат, предназначени за бизнес потребители. Тя ще улесни и подобри достъпа, поръчването, сключването и управлението на договори за печатни услуги както за партньорите, така и за клиентите. Инициативата е ключов елемент в стратегията на компанията по отношение на търговския канал, която има за цел да увеличи ефикасността и да намали разходите.

Промяната е нов етап в трансформацията на HP по отношение на предложенията, обвързани с договор. Партньорите от търговския канал ще спечелят от първокласната и ясна архитектура. Тя ще им позволи да бъдат конкурентноспособни на пазара на печатни услуги, без да се налагат да правят свързаните с това инвестиции.

Новата инфраструктура улеснява партньорите при предлагането на широк набор от предложения, обвързани с договор, които отговарят на нуждите на пазара и на техните крайни клиенти. Такива предложения са програмата Channel-led Pay-per-Usage (CLPPU), Pay-For-Print (PFP) и други програми, които ще започнат да се предлагат в България на по-късен етап.

Всички услуги позволяват адаптиране спрямо конкретните нужди на клиентите. По този начин те могат да се освободят от всекидневните задължения за управление на печатните устройства – от следене и управление на работата на целия набор устройства до подмяна на консумативите и поддръжка.

„Портфолиото от услуги на HP позволява на нашите партньори да предложат както устройствата, така и решенията, необходими за намаляване на разходите, увеличаване на ефективността и бизнес продуктивността,” коментира Ричард Форд, Мениджър Въвеждане на решения и продажби в НР за региона на ЕМЕА.

Описание на програмите
Всяко от предложенията на НР се ползва от опита на най-големия доставчик на аутсорсинг на печатни услуги в света . Това допринася за създаването на оптимална и ценово ефективна среда на печат. Партньорите от търговския канал ще работят с клиентите си, за да определят най-подходящите решения, отговарящи както на възможностите на едните, така и на нуждите на другите:

- Pay-For-Print (PFP) подпомага договори за управление на консумативите, в които НР осигурява на изпълнителя необходимата инфраструктура за първоначална оценка на нуждите и последващото управление на договора. PFP на практика автоматизира почти целия процес: поръчката, изпълнение на поръчката, издаване на счетоводен документ, транспортирането и рециклирането на използваните консумативите. Програмата реагира, когато нивото на консуматив в касетата падне под определена граница и автоматично поръчват нова, която се доставя в рамките на 48 часа.

- Програмата Channel-led Pay-per-Usage (CLPPU) е създадена за партньори, които вече имат или искат да инвестират в изграждането на инфраструктура, позволяваща ценообразуването на база отпечатани страници и извършването на първоначалната оценка на печатната среда. НР осигурява достъп до надеждни компоненти като устройства, консумативи и услуги. Дистрибуторите от своя страна ги предлагат на своите клиенти при договорите, базирани на принципа на ценообразуване „цена на страница”, използвайки собствена инфраструктура.

„Добре проектираната мрежа от принтери позволява онлайн следенето на тяхната работа в реално време, както и отчетност за отпечатаните страници и изразходваните консумативи. Подробните данни, събрани от мрежата, могат да бъдат използвани за да се подобри управлението на цялата инфраструктура, като по този начин организациите могат да спечелят от значително намаляване на разходите”, добави Форд.

Преструктуриране на организацията на търговския канал
Преструктурираната организация на търговския канал в момента е доста по-близко до структурата на бизнес звената на НР и ще бъде поддържана от новите решения, която тя ще предлага. Отговорността за продажбите от търговския канал в Европа, Близкия изток и Африка (ЕМЕА) ще премине от Solution Partners Organization (SPO) към всяка една от основните бизнес групи на компанията: „Решения за печат” (IPG), „Персонални системи” (PSG), „Сървъри и дискови системи за съхранение” (ESS) и Технологични услуги (TS). Преструктурирането има за цел да подобри взаимоотношенията с партньорите, като им предложи подход, ориентиран в по-голяма степен към продажбите, по-доброто прогнозиране на продажбите и уеднаквяване на бизнес процесите.
HP очаква това преструктуриране да:

- Подобри работата между търговския канал на HP и регионалните отдели по продажби, да намали времето, необходимо за взимане на решение, и да съкрати времето, необходимо за извършването на определена задача.

- Подобри подкрепата за продажбите на HP
- Подобри отчетността на всички нива
- Позволи ясен фокус върху стратегиите за бизнес развитие

Реорганизацията цели да увеличи възможностите на търговския канал и по този начин да позволи на партньорите на HP да бъдат по-конкурентоспособни в днешната икономическа ситуация. HP ще осигури на своите партньори най-доброто управление, продуктово портфолио и програми, които да ускорят тяхното развитие, както през 2010 г., така и в бъдеще.


За HP
HP създава нови възможности, позволяващи на технологията да има значително влияние върху хората, бизнеса, държавните органи и обществото. Най-голямата технологична компания в света НР предлага обширно портфолио в областта на печата, хардуера, софтуера, услугите и IT инфраструктура, което разрешава проблемите на потребителите. Повече информация за HP (NYSE: HPQ) е достъпна на http://www.hp.com/.

За Контакти:Мартин Маев, AMI Communications за HP, t: 02/ 989 51 15, martin.maev@amic.bg

Източник: AMI Communications


Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1289