Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Търговия

Вземи в gLOG
10 Декември 09, 18:33 / Автор: Interimage PR and Special Events Agency
Супермаркет по мярка за кв. Света Троица
12-тата софийска BILLA отваря врати.
10 декември 2009 г., София. От днес софиянци могат да пазаруват в новооткритата BILLA на ул. Цар Иван Александър №27 в кв. Света Троица. Това е 12-ти супермаркет за веригата в столицата.

Чистата търговска площ на поредния супермаркет е 700 м2. Той разполага с четири каси и персонал от 49 служители. Има паркинг с 40 места. Съобразен е с тенденцията BILLA да открива по-удобни формати в сърцето на града за улеснение на ежедневния пазар на клиентите. В удобните формати на веригата е представен богат асортимент и от собствената марка clever, която предлага най-добрите цени без компромис с качеството.

В помощ на жителите на квартала, известен като Цветна борса, са характерните за BILLA 4 начина за спестяване: ‘БИЛЛА card’ - карта за събиране на бонус-точки, които всеки месец се преобразуват в левови отстъпки; 'БИЛЛА +’ за различни промоции; ‘Ниска цена’ – син етикет, който показва най-евтините продукти и продуктите clever от всяка стокова група и ‘Акция’, в която влизат артикулите с намаление в акционната брошура.

Останалите супермаркети на BILLA в София се намират в кварталите Дружба, Младост 1 и 4, Подуяне, Мотописта, Илинден, Надежда, Люлин, Славия, Овча купел 1 и в центъра при метростанция “Св. Климент Охридски”. Компанията има общо 57 супермаркета на национално ниво.

Бележки до редакторите:

За БИЛЛА

Австрийската фирма BILLA е основана през 50-те години във Виена. През 1996 г. BILLA става собственост на германската търговска група REWE. В България компанията навлиза през 2000 г. с откриването на първия си супермаркет на 5 октомври в София. За 9 години са открити общо 57 магазина, 12 от които в столицата. Поддържането на високо качество, ниски цени и богат асортимент е най-важното правило, към което BILLA неизменно се придържа. Фирмата активно развива и собствената си марка clever, която като съвкупност цена-качество няма конкуренция на българския пазар. BILLA България е сред най-големите чуждестранни фирми у нас, като е осигурила над 3 500 работни места в различни градове из страната.

За допълнителна информация:

Виктория Иванова Т: 470-91-30

Мениджър връзки с медии М: 089 565-58-22

Агенция Interimage Е: victoria.ivanova@interimage.bg www.interimage.bg

Източник:
Interimage PR and Special Events Agency

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.571