

|
|


| 16 Декември 09, 14:29
/ Автор: Interimage PR and Special Events Agency
|
BILLA засилва мерките за сигурност на служители и клиенти по празниците |
“С въведените засилени мерки за сигурност и охрана далеч не се грижим само за финансовия интерес на компанията – грижата е преди всичко за хората : за работещите в BILLA и за клиентите в магазините ни” – сподели Мениджър „Сигурност” в BILLA Вангел Ташев. |
София, 16 декември 2009
Предвид наближаващите Коледни и Новогодишни празници, ръководството на BILLA България въведе засилени мерки за сигурността на служителите и клиентите на всичките 59 магазина в страната.
- Учестен график на инкасовите коли
- Внедряване на допълнително оборудване в областта на сигнално-охранителната техника
- Засилена жива охрана на всички вход-изходи търговските обекти
- Допълнителна охрана на рампите на магазините
- обезопасяване на касите в магазините
- присъствие на автопатрули нпред супермаркетите
са само част от предприетите от отдел СИГУРНОСТ на BILLA България мерки.
Проведен е допълнителен инструктаж на персонала във всички обекти на BILLA за превенция на обир, както и за препоръчително поведение на служителите в магазина при кризисни ситуации.
“С въведените засилени мерки за сигурност и охрана далеч не се грижим само за финансовия интерес на компанията – грижата е преди всичко за хората : за работещите в BILLA и за клиентите в магазините ни” – сподели Мениджър „Сигурност” в BILLA Вангел Ташев.
Екипът на BILLA България пожелава повече разум в действията и много празнично настроение в в предстоящите почивни дни!
Приятно и спокойно пазаруване – в BILLA се грижим за това!
Бележки до редакторите:
За БИЛЛА
Австрийската фирма BILLA е основана през 50-те години във Виена. През 1996 г. BILLA става собственост на групата REWE, един от лидерите в търговията и туристическите услуги както в Германия, така и в цяла Европа. В България компанията навлиза през 2000 г. с откриването на първия си супермаркет на 5 октомври в София. За 9 години са открити общо 57 магазина, 12 от които в столицата. Поддържането на високо качество, ниски цени и богат асортимент е най-важното правило, към което BILLA неизменно се придържа. Фирмата активно развива и собствената си марка clever, която като съвкупност цена-качество няма конкуренция на българския пазар. BILLA България е сред най-големите чуждестранни фирми у нас, като е осигурила над 3000 работни места в различни градове из страната.
За допълнителна информация:
Виктория Иванова Т: 470-91-30
Мениджър връзки с медии М: 089 565-58-22
Агенция Interimage Е: victoria.ivanova@interimage.bg www.interimage.bg
Източник: Interimage PR and Special Events Agency |

|