|
|
| 22 Декември 09, 18:27
/ Автор: Publicis Consultants I MARC
|
Уникален уебсайт, посветен на любовта към автомобила, дава съвети на начинаещи и опитни шофьори |
Стартира сайтът www.azobichamkolatasi.com, част от инициативата на Shell България за грижата за автомобила „Аз обичам колата си!” |
София, 22.12.2009 г. Стартира първият за България уебсайт, посветен на грижата за автомобила – www.azobichamkolatasi.com. Проектът е част от инициативата на Shell България за грижа за здравето на автомобила „Аз обичам колата си”, която се провежда с партньорството и техническите консултации на експерти от веригата BOSCH Car Service. Платформата осигурява практически съвети и дава полезна информация за това как автомобилът може да се поддържа в добро здраве. Инициативата е подкрепена и от българските представителства на водещите автомобилни марки.
Сайтът www.azobichamkolatasi.com дава възможност на шофьорите за индивидуални консултации с техническия експерт на инициативата – инж. Васил Димитров, управител на сервиз МИТВАС, част от веригата BOSCH Car Service. За първи път технически експерт ще отговаря он-лайн на потребителски запитвания и ще консултира шофьорите по въпроси, свързани с грижата за автомобила, и основни принципи на неговото действие.
Уникалната за България платформа съчетава в себе с възможността за потребителите да получат детайлна и надеждна информация за системите в автомобила, като в същото време дава експертни съвети, представени с достъпен и разбираем език дори за начинаещи. Информацията е профилирана в специализирани секции, като е отделено и специално място за онези шофьори, които искат да споделят своите съвети и тайни за добрата грижа за колата. Сред атракциите на сайта са и забавни анимационни игри, тест за икономично шофиране, както и месечен въпрос с награди от Shell България и BOSCH Car Service.
„Горди сме от това, че Shell България е първата компания в бранша, която избира Интернет, за да е в непрекъснат контакт с потребителите и да споделя своя опит, като провокира диалога с клиентите и ги консултира по въпроси, свързани с автомобила. В създаването на сайта участват различни експерти и специалисти в поддръжката и грижата за автомобила и вярвам, че неговата стойност и надеждност ще бъдат високо оценени от шофьорите” – каза г-жа Камелия Славейкова, Изпълнителен директор на Shell България.
Допълнителна информация:
Специално национално проучване, проведено по поръчка на Shell България през м. септември тази година, показа, че голяма част от българските шофьори са силно емоционално привързани към колата си, гордеят се с автомобила си и виждат в него по-скоро приятел или партньор, отколкото единствено средство за придвижване. „Ние знаем, че българинът обича колата си и е склонен да се грижи за нея дори повече, отколкото за личното си здраве. Това е и причината да създадем тази инициатива, с която да подкрепим шофьорите в усилията им да имат здрави автомобили и да им дадем поле за изява, където да споделят своя опит и съвети.” – допълни г-жа Славейкова. Като част от проекта е разработена и информационна дипляна, представяща седем основни стъпки, които помагат на шофьорите да запазят двигателя си чист от отлагания и да се възползват от неговата максимална мощност по-дълго време. Листовката е достъпна безплатно във всички бензиностанции Shell в страната и в търговските мрежи на българските представителства на водещите автомобилни марки.
За допълнителна информация:
Йоланда Емирян
Тел. 43 40 785, 0896 786 794
E-mail: y.emiryan@publicis-consultants.bg
Публисис Кънсалтънтс | МАРК
Ралица Жикова
Тел. 43 40 710, 0896 786 730
E-mail: r.zhikova@publicis-consultants.bg
Публисис Кънсалтънтс | МАРК
Източник: Publicis Consultants | MARC |
|