|
|
| 20 Януари 10, 12:43
/ Автор: ROI Communication
|
БЪЛГАРСКИТЕ ПОТРЕБИТЕЛИ ОТНОВО ГЛАСУВАТ ЗА ЛЮБИМИТЕ СИ МАРКИ |
Започна второто издание на класацията "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ", която е проект на месечното списание за икономика и мениджмънт "BGBusiness REVIEW". |
Започна второто издание на класацията "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ", която е проект на месечното списание за икономика и мениджмънт "BGBusiness REVIEW". За втора поредна година българските потребители ще гласуват онлайн за марките, които обичат.
За разлика от други класации, “ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин “ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” представя не експертното, а потребителското мнение за марките.
Подбрани са 21 категории като всеки участник има възможност да определи коя е неговата любима марка в съответната категория. Критерият, по който ще се излъчат марките в отделните категории, е броят на подадените гласове.
Във второто издание на класацията са включени 3 нови категории – „БГ сайт”, „Телекомуникации” и „Застрахователи”. По този начин организаторите се стремят да предоставят възможност на потребителите да изразят предпочитанията си в категории, които са неотменна част от живота на съвременния човек. Категориите в класацията за 2009 г. са:
1. Високоалкохолни напитки
2. Нискоалкохолни напитки
3. Безалкохолни напитки
4. Захарни и шоколадови изделия
5. Хранителни продукти
6. Парфюмерия и козметика
7. БГ Сайт
8. Черна техника
9. Бяла техника
10. Облекла и обувки
11. Спортни стоки
12. Мобилни телефони
13. Автомобили
14. IT продукти
15. Заведения за обществено хранене
16. Финансови институции
17. Електронни медии
18. Печатни медии
19. Интериор и обзавеждане
20. Телекомуникации
21. Застрахователи
Класацията преминава през 3 етапа:
- Първи етап (18 януари – 25 януари 2010 г.) – номиниране. В предварително селектирани 21 категории всеки потребител след регистрация номинира (изписва) любимите си марки в поне 10 категории. След като номинирането приключи, във всяка категория остават по 6 марки с най-много на брой номинации.
- Втори етап (15 февруари – 23 февруари 2009 г.) – гласуване. Във всяка категория се гласува за поне 3 от шестте марки. В мартенския брой на сп. "BGBusiness REVIEW" се публикуват петнадесетте топ категории, събрали най-голям брой гласове, съответно с по 3 „ЛЮБИМИ МАРКИ” във всяка категория. Тези общо 45 марки отиват на трети етап в борбата за първо, второ и трето място в категорията си.
- Трети етап - (9 март – 23 март 2010 г.) – Финално гласуване. В последния етап от класацията се гласува за 1 от 3-те марки в 15-те финални категории, като гласуването ще завърши със специална церемония на 23 март 2010 г. Ще бъдат обявени и наградени марките във всяка една от 15-те категории според класирането им. Голямата награда - Grand Prix и титлата „Любимата марка за 2009 г.” - ще бъде връчена на марката, получила най-много гласове. Всички марки, класирани на първо място в категорията си, получават правото да се наричат „Любима марка в България”, като се уточнява и категорията.
Потребителите номинират или гласуват, като потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт. Непотвърдените гласове не се отчитат.
В първото издание на класацията "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" потребителите избраха Nokia за Любима марка в България за 2008 г.. Победителите в останалите категории:
Хранителни продукти - Milka
Черна техника - Sony
Хигиенни продукти и козметика - Nivea
Безалкохолни напитки - Coca-Cola
Автомобили – BMW
Медии - bTV
Спортни облекла – Adidas
Високоалкохолни напитки - Jack Daniel's
Нискоалкохолни напитки - Загорка
"BGBusiness REVIEW" е месечно списание, което се разпространява безплатно и достига поименно до 11 000 ръководители от водещи български и чуждестранни компании в страната, министерства, агенции, областни управи, кметства и други организации. Като специализирано издание, представят интересни за България практики в различни сфери на бизнеса, съобразявайки се с последните тенденции и новости на пазарите. Изданието обхваща и други теми в стила на живот, съобразени с интересите на ръководните кадри. "BGBusiness REVIEW" достига до хората, взимащи решенията. Това е изданието, което не можеш да си купиш!
За Контакти:
Иво Йотов
РОЙ Комюникейшън
тел: +359 2/961 59 71
мобилен: +359 884 24 04 36
e-mail: iyotov@roibg.com
Източник: ROI Communication |
|