Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Информационни технологии

Вземи в gLOG
29 Януари 10, 10:26 / Автор: Лукрат
Блиц Анализ – бърз, експертен преглед на сайт от гледна точка на клиентите ви
Лукрат разработи услугата Блиц анализ на сайт за 3 дни. Блиц анализ е експертeн анализ и препоръки от професионалисти по ползваемост с над 10 години опит. Получените резултати са в рамките на 10 препоръки за повишаване на лекотата на ползване на вашия сайт.
Лукрат разработи услугата Блиц анализ на сайт за 3 дни. Блиц анализ е експертeн анализ и препоръки от професионалисти по ползваемост с над 10 години опит. Получените резултати са в рамките на 10 препоръки за повишаване на лекотата на ползване на вашия сайт.

Какво може да се оцени с Блиц ананлиз?

Цял сайт или прототип на сайт.
Дял от сайт или отделна функционалност (например, кредитен калкулатор, формуляр за регистрация или процес за плащане).
Текстове.
Готов софтуерен продукт, негов прототип, или част от продукт.
Какви са резултатите след Блиц анализ?

Получавате доклад, съдържащ: конкретни препоръки за подобряване на функционалността, текстовете, и дизайна на сайта;
Kратък анализ и препоръки за допълнителни действия за подобряване на ползваемостта.
Кога е подходящо да се прави блиц?

Когато имате малко време или ограничен бюджет.
Ако не сте правили нищо на тема ползваемост и не знаете откъде да почнете.
Когато ви трябва допълнително мнение (например, имате спор с колега как да подходите).
Когато нещо не върви с продукта и искате бързо да диагностицирате.

Каква е гаранцията?

Гарантираме за качеството на услугата с над 10 годишен опит в оценяването на ползваемостта на сайтове и софтуер. Работили сме по стотици проекти и сме наблюдавали хиляди потребители.

Ако не сте доволни от доклада и препоръките ни, изпратете ни аргументирано обяснение в срок от 3 работни дни от получаване на доклада и ще ви възстановим 90% от парите.

На кратко:

3 дни
10 препоръки
300 лв без ДДС

За поръчки и запитвания
(2) 4833 957, 0885 909 357 и office@lucrat.net.

За Лукрат

www.lucrat.net

Ние сме първата компания, която предлага професионално услугата „Ползваемост” в България. От 2000 година помагаме на нашите клиенти да правят сайтовете си по-лесни и по-удобни за ползване като:

Провеждаме потребителски проучвания (тестване за ползваемост) на сайтове.
Даваме препоръки за повишаване на ефективността, лекотата на ползване и разбираемостта на сайтовете.
Проектираме удобни и интуитивни сайтове.
Пишем разбираеми текстове и оптимизираме съществуващи текстове за публикуване в интернет.
Наши клиенти са някои от водещите и най-бързо развиващите се компании на българския пазар като Глобул, МТел, Нетинфо, ОББ, Пощенска банка, Сирма Груп, Суперхостинг.

За ползваемостта

Ползваемостта (usability) е характеристика на сайтовете. Ползваемите (user friendly) сайтове са лесни, разбираеми и удовлетворяващи за потребителите, а като такива са и печеливши за собствениците си.

Ползваемостта е конкурентно предимство и гаранция за качество на вашите продукти и услуги.

Ползваемостта не е разход, а инвестиция

Знаете ли, че:

Ако сайтът е интуитивен, а връзките в него съгласувани с очакванията на потребителите, то те ще останат там, няма да отидат на друг сайт.
По правило, недоволните клиенти се оплакват повече отколкото доволните препоръчват. Един вариант на правилото твърди, че доволният клиент препоръчва на 6 души, а недоволният се оплаква на 9.
Ползваемите сайтове са екологични. Като правите сайта си ползваем, помагате на оклната среда, защото спестявате тока, който потребителите биха изразходили в лутане в сайта ви.
Възвръщаемостта от инвестиране в ползваемост е средно около 83% но може да бъде и десетократна? (По данни на Джейкъб Нилсен - възвръщаемостта от ползваемост)
Тестване за ползваемост с няколко души и една съвсем малка промяна след това може да донесе милиони продажби – за Амазон, това са били 300 милиона долара за 1 година (По данни на Джарид Спул - бутон за $ 300 милиона.)

Предизвикателства

Не обещаваме 300 милиона долара продажби, но гарантираме, че ще ви помогнем да направите сайта си по-добър, по-лесен, по-разбираем и по-печеливш.

Потърсете съветите и препоръките ни.
Атакувайте ни с интересни предложения.
Запознайте ни с вашия уникален казус.
Винаги сме готови за преговори и договаряне на цени и партньорства.

Не мислите ли, че е време да ни се обадите?

Източник:
Лукрат

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1174