Българската консултантска компания Балкан Сървисис (http://balkanservices.com/) внедри Business Intelligence решението QlikView във фирма Никон НК, собственик на верига магазини Дар. Проектът използва предимствата на сървърната версия на Business Intelligence решението QlikView и включва интеграция с наличната система POSMaster на СИС Технология, както и създаването на специфични за дейността на клиента бизнес анализи. Проектът е завършен за по-малко от два месеца, а много от справките започват да се ползват от търговския отдел още преди той да е напълно завършен.
„Внедряването беше осъществено за изключително кратко време и клиентът вече използва предимствата на QlikView. Това стана възможно благодарение на натрупания от Балкан Сървисис опит в сферата на Business Intelligence проектите и особено от успешната ни работа и натрупаната експертиза по проекти в търговски компании. Този тип клиенти могат на практика веднага да започнат да печелят от внедряването на решение, като QlikView, повишавайки ефективността на служителите, отговарящи за продажбите“ - посочва Владимир Рашев, управляващ партньор на Балкан Сървисис.
Никон НК представлява верига за търговия на дребно, предимно в сферата на хранителните продукти, напитките и тютюневите изделия с 14 обекта. Компанията работи с много на брой доставчици, при динамични промени в продуктовия асортимент и в цените. Внедряването на QlikView позволява на търговския отдел да изследва и да се информира в реално време за продажбите, наличностите, ревизиите и движението на стоките в търговската верига, а създадените от Балкан Сървисис иновативни аналитични инструменти повишават ефективността им при покупка на нови стоки, при преговорите с доставчициите, както и при определяне на ценовата политика на компанията.
„QlikView дава на екипа ни цялостна картина за търговския процес, включително за хода на продажбите, за дяловете на различните продуктови групи в тях, както и на различните доставчици. С помощта на новото Business Intelligence решение можем значително да оптимизираме процеса по определяне на продуктовия асортимент в магазините ни, цените за крайните клиенти, периодите и обхвата на промоциите, както и да преговаряме по-успешно с доставчиците си. Изключително важно за нас е бързодействието на системата, което ни позволява във всеки момент да разполагаме с информация която ни интересува, исторически данни за няколко години назад, множество графики за бързо и лесно визуално възприемане, както и възможност за достигане до най-ниското ниво на детайлност“ – споделя Юлиян Тошев, търговски директор в Никон НК.
Повече за Балкан Сървисис
Балкан Сървисис ООД (http://balkanservices.com/) предлага консултантски услуги в сферата на приложенията за бизнес управление, с акцент върху ERP (Enterprise Resource Planning), BI (Business Intelligence) и CRM (Customer Relationship Management) сегментите. Ефективните бизнес решения, които внедрява компанията, са насочени към цялостна оптимизация на бизнес процесите. Продуктовото портфолио на компанията включва Atlantis ERP – цялостно решение за планиране и управление на фирмени ресурси, QlikView - Business Intelligence решение за reporting, ad-hoc анализ и Key Performance Indicators (KPIs), Microsoft CRM – цялостно решение за управление връзките с клиенти, IT поддръжка и услуги, Изготвяне и управление на Европейски Проекти и др. Сред областите, в които Balkan Services се специализира, са още одит на информационни системи, специализирани решения в сферата на строителството, застрахователния бранш, факторинг и лизингови компании.
Повече за Business Intelligence решенията които предлага компанията можете да научите на http://www.businessintelligence.bg и http://www.x3analyses.com
Източник: ПР Агенция Crossroads Bulgaria, Konsultirai.me |