|
|
| 06 Февруари 10, 15:59
/ Автор: Реекзе
|
Водещи мениджъри от София и региона проведоха тричасова дискусия на тема предизвикателствата пред Бизнеса през 2010 година |
Началото на февруари постави началото на първия бизнес форум на тема ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВАТА ПРЕД БИЗНЕСА ПРЕЗ 2010 ГОДИНА и обедини собственици, управители и мениджъри на компании във вземането на решения за справяне с ключовите проблемни зони пред всяка една компания. Решаването на ежедневни бизнес казуси постави представителите на бизнеса в делова дискусия, чийто ментор беше екипа на Реекзе. След тричасова дискусия бяха ясно дефинирани предизвикателствата, които бизнеса ще трябва да преодолее и през 2010 година, и алтернативите за мениджърските им решения.
|
Екипа на Реекзе заедно с мениджърите на над 20 водещи компании от София и региона дискутираха, възможностите пред бизнеса, които новата 2010 година ни предоставя. По време на проявата мениджърите от компанията организатор Реекзе представиха своята визия за основните за предизвикателствата пред бизнеса през 2010 година, изхождайки от сферата в която специализират, натрупаните познания и опит.
Реекзе разгледа темата, цитирайки примери от своята практика практика. Екипа сподели опита си анализирайки теми за компетентността на търговските служители и нуждата от развиване на по-сложни компетенции, преминаване от сервизен към фокусиран търговски стил на поведение, управление на рентабилността, намирането на начини за увеличение на търговската продуктивност както и оптимизирането на метричните системи за измерване на изпълнението – организирани репортинг модели, професионални стандарти и Critical Performance factors - NED, REL, OHD, CSL, OOS. Обсъдени бяха проблемите, които пораждат липсата на добра визия в точката на продажба, управление на стоковата наличност, управление на изпълнението на промоциите и ключовите зони в управлението и мониторинга на маркетинговите активности в компаниите.
Чрез четири интерактивни казуса ментора на форума Георги Тодоров формулира ясно основните проблематика за всяка организация в най-ключовите зони:
• Портфолио - Marketing
• Търговски отдел – Sales
• Точката на продажба – Merchandising
• Управление на изпълнението – Performance management
и предостави възможност на присъстващите мениджъри на едни от най-сериозните компании, сред които Карамела ООД, Рубела ООД, Хенкел, Тандем В, Ти Би Ай Асет Мениджмънт, Спетема, СВС 98, Филп Морис и др, заедно с екипа на РеЕке да обсъдят възможните стратегии и решения за управление и справяне с предизвикателствата на бизнеса. След открита дискусия сформираните отбори дадоха своите аргументирани решения на различните казусни ситуации, най-задълбочениете и аналитични отговори за к бяха възнаградени екипа на Реекзе.
ReExe е българска консултантска фирма, специализирана изключително в областта на търговията. Компанията има реализирани редица успешни проекти в областта на търговското управление на фирми, маркетинга, управлението и развиването на търговски марки, и мърчандайзинг услуги.
Фирмата провежда обучения на кадри с цел повишаване на професионалната квалификация и уменията на служителите от търговските, логистични отдели и мърчандайзинг отдели. През 2009 година РеЕкзе реализира:
• Над 5000 проучвания на демографски профили, познатост и разпознаваемост на марки, оценки на топ марки според потребителите в различни сектори,
• Над 80 задания на клиенти в търговското консултиране на различни браншове и сектори от икономиката
• Над 1500 SKU в ключови клиенти на най-големите хранителни вериги, в 4те най-големи града на страната, бяха ежеминутно контролирани и проследявани
• Над 600 служители преминха ЕХЕ обученията на компанията
За Контакти:
Емануела Сотирова - маркетинг мениджър; GSM& 0888 78 36 78
Източник: www.reexe.com
------------------------------------------------------------
Информация за Форум на тема: "Предизвикателствата пред бизнеса за 2010", 3.02.2010 г. от EVENTS.dir.bg |
|