Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Лайфстайл

Вземи в gLOG
04 Февруари 10, 19:09 / Автор: PR Agency Anettevents
Втори рожден ден със стилно “English style party”
Като част от VIA COMPLEX - Варна, „Чърчилс” клуб /от скоро с новото си име „Калди”/ и ресторант „Модера” са едни от най-успешните нови, но бързо наложили се марки в туристическия бизнес в морската столица на България.
Като част от VIA COMPLEX - Варна, „Чърчилс” клуб /от скоро с новото си име „Калди”/ и ресторант „Модера” са едни от най-успешните нови, но бързо наложили се марки в туристическия бизнес в морската столица на България. Разположени в атрактивната зелена зона на Морската градина те привличат посетителите с изтънчен вкус към добрата кухня и подбраните напитки. Популярността на „Модера” се дължи не само на изключителното му местоположение и елегантния интериор, но и на забележителните стандарти в обслужването, които донесоха на ресторанта най-високото признание на професионалната общност в България - наградата „Ресторант на годината” на Българската хотелско-ресторантьорска асоциация за 2008 г.

От своя страна бар „Калди” започва своето съществуване първоначално като коктейл-бар “Чърчилс” клуб и ексклузивно място за делови срещи. Богатата листа от маркови етикети и безупречното обслужване гарантират очаквания от публиката комфорт. В навечерието на своя рожден ден клубът, който има от скоро нови собственици, обяви своето ново име - бар „Калди”. Името „Калди” е вдъхновено от легендата за откривателя на кафеното дърво етиопския пастир Калдим, който през 850 г.н.е. пръв забелязва необичайните свойства на дървото. Той забелязал, че когато неговите кози пасат листата на растението, започват да скачат и тичат енергично и без умора. Калдим сам пробва плодовете на кафеното дърво и така се ражда най-популярната тонизираща напитка!

Собствениците на клуб „Калди” заедно с партньорите си от ресторант „Модера” поканиха своите гости на изискано парти под мотото „English style night”. Сред поканените се открояваха представители на бизнеса и културните среди на града, сред които Негово Превъзходителство

г-н Иван Станчов, Изпълнителния директор на Далкия-Варна Ерве Винсендон, Управителя на Планекс Холдинг Пламен Андреев, Директора на Алианс франсез-Варна Румяна Щъркова, Управителя на София Франс Ауто за Варна Светлозар Милев и много др. За втория си рожден ден заведенията предложиха апетитни кулинарни изкушения от новото меню на „Модера”, типични английски десерти, а бар „Калди” поднесе на гостите подбрани напитки и коктейли. Винарска изба „Шато Катаржина” представиха своите вина QUESTION MARK - Cabernet & Merlot – 2008, CARPE DIEM - Cabernet & Merlot & Malbec & Syrah – 2008, GRISLES NUITS BLANCHES - Rose – 2008,CONTEMPLATIONS - Chardonnay – 2008 и TCHERGA* white - Chardonnay & Red misket – 2008. "Катаржина" е една от най-интересните нови инвестиции в националното вино. Голямата цел на избата е да създаде български вина с международно признание. Вече има такива и първото е Mezzek - по името на селото, което се намира наблизо.

Атмосферата на партито подготвено от бар „Калди” и ресторант „Модера” бе допълнена от английските евъргрийни в изпълнение на варненската звезда от Music Idol 2 Иво Донев, пури предоставени от Табако Трейдинг Интернейшънъл България и разбира се, типично в английски стил – с поднасянето на чай марка “Harney & Sons ” на дистрибутора “My Gourmet World”. Президентът на компанията Йордан Дъбов, сертифициран батиста и член на SCAE (Specialty Coffee Association of Europe), представи марката “Harney & Sons”, която се предлага от хотели по целия свят, между които Дорчестър, Ritz Carlton, Four Seasons, Hilton. Компанията „Harney & Sons” е горда с нововъведението си – опаковането на чая в копринени торбички /само 4 компании в света го правят/, като тя е първата, която внася така опакован чай в Централна и Източна Европа. През 2007 г. марката е избрана от Бъкингамския дворец за единствен чай на английската кралица, а специалната колекция Royal Tea на „Harney & Sons” е поръчана след този избор от страна на английския двор.

По време на празничното парти, интерес предизвика фотоизложбата „Моите любими сгради в Лондон” на архитект Биляна Гецова. Дамата е известна със своите нестандартни интериорни решения, както и с любовта си към Лондон: мястото, което я вдъхновява и от което черпи идеи за своите красиви проекти.

В края на вечерта собствениците на бар „Калди” и ресторант „Модера” изтеглиха томбола и част от гостите си тръгнаха с награди включващи ваучери за бъдещи посещения на заведенията.

За повече информация:

Анета Недялкова
CEO
PR Agency Anettevents

Източник: 
PR Agency Anettevents

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1159