|
|
| 08 Февруари 10, 20:35
/ Автор: ROI Communication
|
Потребителите избраха 126-те марки, които ще се борят за титлата „Любимите марки” в България |
Вторият етап на класацията ще се проведе от 15 до 23 февруари 2010 г. По време на тези 9 дни потребители ще имат възможността да гласуват кои любими марки да продължат в третия етап от класацията. |
В първия етап на класацията "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" - проект на месечното списание за икономика и мениджмънт "BGBusiness REVIEW" – потребителите номинираха 126-те марки, които ще продължат в надпреварата за титлата „Любима марка” в съответната категория. В номинациите се включиха над 1800 потребители. Във всичките 21 категории във втория етап продължават 6-те марки, събрали най-много номинации от страна на потребителите.
Вторият етап на класацията ще се проведе от 15 до 23 февруари 2010 г. По време на тези 9 дни потребители ще имат възможността да гласуват кои любими марки да продължат в третия етап от класацията. Във втория етап всеки консуматор ще може да посочи поне 3 марки в категория.
126-те марки, които се класират за втория етап са:
Високоалкохолни напитки
1. Абсолют
2. Бургас 63
3. Бушмилс
4. Джак Даниелс
5. Джеймисън
6. Финландия
Нисокоалкохолни напитки
1. Бакарди
2. Бейлис
3. Загорка
4. Каменица
5. Мартини
6. Шуменско
Безалкохолни напитки
1. Девин
2. Капи
3. Кока Кола
4. Пепси
5. Присан
6. Пфанер
Захарни и шоколадови изделия
1. Lindt
2. Milka
3. Nestle
4. Победа
5. Своге
6. Черноморец
Хранителни продукти
1. Барбекю Кинг
2. Белла
3. Данон
4. Леки
5. Маджаров
6. Тандем
Парфюмерия и козметика
1. Boss
2. Bulgari
3. Dior
4. L’Oreal
5. Nivea
6. Paco Rabanne
Облекла и обувки
1. Adidas
2. Benetton
3. Diesel
4. Mango
5. Miss Sixty
6. Puma
Спортни стоки
1. Adidas
2. Diamond
3. Nike
4. Puma
5. Reebok
6. Rossignol
Интериор и обзавеждане
1. АИКО
2. Арон
3. Como
4. IKEA
5. Martineli
6. Явор
Черна техника
1. LG
2. Panasonic
3. Philips
4. Pioneer / JVC
5. Samsung
6. Sony
Бяла техника
1. Ariston
2. Electrolux
3. Gorenje
4. Indesit
5. Whirpool
6. Zanussi
Мобилни телефони
1. Apple
2. BlackBerry
3. HTC
4. Nokia
5. Samsung
6. Sony Ericsson
Автомобили
1. Alfa Romeo
2. Audi
3. BMW
4. Mercedes-Benz
5. Opel
6. Toyota
Заведения за обществено хранене
1. Виктория
2. Happy
3. KFC
4. Mc Donald’s
5. Subway
6. Уго
Финансови институции
1. ДСК
2. ОББ
3. ПИБ
4. Пощенска банка
5. Райфайзен банк
6. Уникредит Булбанк
IT продукти
1. Apple
2. Asus
3. Dell
4. HP
5. Microsoft
6. Sony
Застрахователи
1. Алианц
2. Армеец
3. Бул Инс
4. Булстрад
5. ДЗИ
6. Лев Инс
БГ Сайт
1. www.abv.bg
2. www.dir.bg
3. www.dnes.bg
4. www.happy.bg
5. www.http.bg
6. www.sportal.bg
Електронни медии
1. БТВ
2. Дарик
3. Dir.bg
4. Dnes.bg
5. News.bg
6. Нова ТВ
Печатни медии
1. Капитал
2. Maxim
3. Мениджър
4. Стандарт
5. Труд
6. 24 часа
Телекомуникации
1. CableTel
2. Globul
3. Megalan Net
4. Mte
5. Spectrum Net
6. Vivacom
*Марките са подредени по азбучен ред.
"BGBusiness REVIEW" е месечно списание, което се разпространява безплатно и достига поименно до 11 000 ръководители от водещи български и чуждестранни компании в страната, министерства, агенции, областни управи, кметства и други организации. Като специализирано издание, представят интересни за България практики в различни сфери на бизнеса, съобразявайки се с последните тенденции и новости на пазарите. Изданието обхваща и други теми в стила на живот, съобразени с интересите на ръководните кадри. "BGBusiness REVIEW" достига до хората, взимащи решенията. Това е изданието, което не можеш да си купиш!
За Контакти:
Иво Йотов, РОЙ Комюникейшън
тел: +359 2/961 59 71,
e-mail: iyotov@roibg.com
Източник: www.roibg.com |
|