|
|
| 25 Февруари 10, 12:16
/ Автор: ROI Communication
|
Кои от любимите ни марки отиват на финал? |
Над 2400 потребители определиха марките финалисти в класацията "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ" - проект на месечното списание за икономика и мениджмънт "BGBusiness REVIEW". |
Гласуването за третия финален етап ще започне на 9 март и ще продължи до 23 март 2010 г., когато на специална церемония в хотел Дедеман ще бъдат обявени марките победители. В този етап потребителите ще могат да гласуват за 1 от 3-те марки във всичките 21 категории. На церемонията ще бъдат обявени марките, според тяхното класиране в категорията им и ще бъдат наградени тези, които са събрали най-много от гласовете на потребителите. Те ще имат правото да се наричат „Любима марка в България” за категорията си. А марката, която е събрала най-много гласове ще получи титлата „Любима марка за 2009 г.”.
Ето и марките, които се класират за финала:
Високоалкохолни напитки
1. Absolut
2. Bushmills
3. Jack Daniel’s
Нисокоалкохолни напитки
1. Baileys
2. Загорка
3. Шуменско
Безалкохолни напитки
1. Девин
2. Cappy
3. Coca-Cola
Захарни и шоколадови изделия
1. Lindt
2. Milka
3. Победа
Хранителни продукти
1. Данон
2. Маджаров
3. Тандем
Парфюмерия и козметика
1. Boss
2. Bulgari
3. Nivea
Облекла и обувки
1. Adidas
2. Benetton
3. Puma
Спортни стоки
1. Adidas
2. Nike
3. Puma
Интериор и обзавеждане
1. IKEA
2. Martineli
3. Явор
Черна техника
1. Panasonic
2. Samsung
3. Sony
Бяла техника
1. Electrolux
2. Gorenje
3. Whirpool
Мобилни телефони
1. Apple
2. Nokia
3. Sony Ericsson
Автомобили
1. Audi
2. BMW
3. Mercedes-Benz
Заведения за обществено хранене
1. Happy
2. Mc Donald’s
3. Subway
Финансови институции
1. ОББ
2. ПИБ
3. Уникредит Булбанк
IT продукти
1. Apple
2. HP
3. Sony
Застрахователи
1. Алианц
2. Армеец
3. ДЗИ
БГ Сайт
1. www.abv.bg
2. www.dir.bg
3. www.dnes.bg
Електронни медии
1. bTV
2. Dir.bg
3. Нова ТВ
Печатни медии
1. Капитал
2. Труд
3. 24 часа
Телекомуникации
1. Globul
2. Mtel
3.Vivacom
*Марките са подредени по азбучен ред.
"BGBusiness REVIEW" е месечно списание, което се разпространява безплатно и достига поименно до 11 000 ръководители от водещи български и чуждестранни компании в страната, министерства, агенции, областни управи, кметства и други организации. Като специализирано издание, представят интересни за България практики в различни сфери на бизнеса, съобразявайки се с последните тенденции и новости на пазарите. Изданието обхваща и други теми в стила на живот, съобразени с интересите на ръководните кадри. "BGBusiness REVIEW" достига до хората, взимащи решенията. Това е изданието, което не можеш да си купиш!
За Контакти:
Иво Йотов
РОЙ Комюникейшън
тел: +359 2/961 59 71
e-mail: iyotov@roibg.com
Източник: www.roibg.com |
|