Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Търговия

Вземи в gLOG
04 Март 10, 18:06 / Автор: Interimage PR and Special Events Agency
BILLA пуска на българския пазар нова собствена марка MY
Козметичната серия MY предлага качество на добра цена за цялото семейство.
София, 4 март 2010

В началото на м. март BILLA – водещата верига супермаркети в България – пуска своята втора собствена марка – MY. Козметичната серия на BILLA у нас стартира с 24 продукта, като тенденцията е портфолиото да се разшири до поне 100. 

Вече четири години марката MY се продава в магазините на REWE International – само във веригите BIPA и BILLA. Към момента се развива успешно в Австрия, Хърватска, Чехия, Италия, Румъния, Русия и Словакия. От март месец вече ще бъде предлагана и във всички 65 филиала на компанията в България. Продуктите от серията са с тествано качество и се произвеждат в Австрия и Германия. Те се отличават с красиви опаковки и дълъг период на годност.

„BILLA продължава своята изключително успешна стратегия на собствените марки, като пуска на българския пазар козметиката MY. Благодарение на козметичната серия MY асортиментът на собствените ни марки непрекъснато се разширява.”, каза Емил Стефанов, изпълнителен директор на BILLA България и BILLA Румъния. Чрез MY BILLA предлага на своите клиенти висококачествени козметични продукти с полезни съставки.
Пълен набор козметика за тяло

Като собствена козметична марка на BILLA серията МY гарантира качество на продуктите, и, разбира се, съвсем достъпни цени. Продуктовата гама на MY включва както основни продукти за всекидневна употреба, така и специални решения за чувствителна кожа. Отделните линии на MY се допълват взаимно, осигурявайки оптимална грижа и отлични резултати за цялото семейство.

Козметиката е разделена на четири продуктови категории – MY body, MY hair, MY face и MY for man.

MY body е представена с лосион за тяло и течен сапун. MY hair предлага различни видове шампоан, спрямо нуждите на цялото семейство в опаковки от 300 ml за 2.99 както и лак за коса. 

MY face е серия с почистващи и подхранващи продукти, която стартира с подхранващ измиващ крем, който прави кожата еластична, тоалетно мляко за всички типове кожа с активни съставки пантенол и аланнтонин и пилинг гел с екстракт от брашлян. В серията влизат и два крема: крем против бръчки с коензим Q10, витамин Е и UV защита и хидратиращ крем Aqua с океански минерали и алое вера. Кремовете са в разфасовки от 50 ml с цена по 3.99 лв. 

Мъжката серия МY for men стартира с пяна за бръснене с изключително мека формула, която успокоява кожата. Серия ще включва продукти за модерния мъж.

Бележки до редакторите:

REWE International е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с козметични и хранителни продукти и е един от най-големите работодатели в страната. В Австрия и в други страни броят на служителите на REWE International възлиза на 65 692, наети в около 3 600 магазина. През 2008 г. общият оборот на компанията нарасна до 10,93 млрд. евро.

Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските лидери в търговията и туризма. В момента за REWE Груп работят 320 000 служители в 16 европейски страни и 15 000 магазина, осигурявайки оборот от около 50 млрд. евро.

От своята централа във Винер Нойдорф, Долна Австрия, REWE International управлява търговските фирми BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG в Австрия, както и много собствени марки. Компанията е активна и в туристическия бранш чрез BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR Ihr Urlaub и PENNY PACK’N’GO. В същото време REWE International развива успешен бизнес и в сегмента на супермаркетите в Италия и в седем страни от Централна и Източна Европа: България, Хърватска, Чехия, Румъния, Русия, Словакия и Украйна.

BILLA Bulgaria

В България компанията навлиза през 2000 г. с откриването на първия си супермаркет на 5 октомври в София. За 9 години са открити общо 65 магазина, 12 от които в столицата. Поддържането на високо качество, ниски цени и богат асортимент е най-важното правило, към което BILLA неизменно се придържа. Фирмата активно развива и собствената си марка Clever, която като съвкупност цена-качество няма конкуренция на българския пазар. BILLA България е сред най-големите чуждестранни фирми у нас, като е осигурила над 3500 работни места в различни градове из страната.

За допълнителна информация:

Виктория Иванова Т: 470-91-30
Мениджър връзки с медии М: 089 565-58-22
Агенция Interimage Е: victoria.ivanova@interimage.bg www.interimage.bg

Източник:
Interimage PR and Special Events Agency

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.0999