Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Предприемачество

Вземи в gLOG
12 Март 10, 14:13 / Автор: МАРКЕТОР
Над 450 млади предприемачи посетиха втората месечна среща за Награда Empower
Събитието се проведе на 11 март 2010 г в Зала 6 на НДК с тема на срещата «Как да изградим екип от световно ниво и как да разработим печеливш бизнес план».
Над 450 млади предприемачи посетиха втория обучителен семинар от конкурса за награда Empower. Събитието се проведе на 11 март 2010 г в Зала 6 на НДК с тема на срещата «Как да изградим екип от световно ниво и как да разработим печеливш бизнес план». За презентатори на семинара бяха поканени: Васил Терзиев - изпълнителен директор на „Телерик” АД, Ивайло Славов - генерален директор на „Адеко България” ЕООД, Станислав Сираков - изпълнителен директор на „Бизмарт Кредит” АД, Томас Хигинс – председател на Фондация „Empower United”, а модератор на събитието бе Светлозар Петров – управител на JobTiger.bg 

Втората месечна среща е част от стратегията на организаторите да помогнат и подготвят младите предприемачи да развият своите бизнес идеи по най-добрия начин. По време на дискусията бяха обсъдени въпроси като: От какво има нужда един добър екип, за да бъде максимално полезен?, Дали екип от световно ниво се изгражда или събира?, Как се решават възникнали проблеми при работата в екип?, Какви са възможните грешки при изготвянето на бизнес плана и как се подготвя финансовата част? и др.

Вчерашната дискусия даде възможност на организатори и презентатори да споделят своя опит и да дадат съвети на участниците за награда Empower. ”За да имате успешен бизнес план той трябва да бъде добре обмислен, с аналитични и силни доводи, подкрепящи идеята, която искате да реализирате” - сподели Станислав Сираков, изпълнителен директор на ”Бизмарт Кредит” АД. Председателят на фондация Empower United и инициатор на конкурса Томас Хигинс призова участниците да бъдат смели и да развият своите идеи: „Планът не е просто няколко листа написана хартия, той е в основата на онова, което трябва да изградите. Онзи бизнес, който трябва да е работещ и успешен. Това е вашата идея, която трябва да се превърне в реалност.”

До май 2010 г. ще бъдат организирани още два свободни обучителни семинара, на които може да присъства всеки, който има желание да научи повече за предприемачеството. На тях ще са поканени гост лектори изявени бизнес лидери и експерти. Тези семинари ще помогнат на младите предприемачи да структурират своите идеи и да ги оформят в бизнес план. Част от предвидените теми за дискусии са: финансиране, ефективен маркетинг и продажби и други, които ще са полезни на участниците при подготовката им за конкурса. Крайният срок за подаване на кандидатурите е 1 юни 2010 г. 

Наградата Empower за изключителни млади предприемачи се организира от фондация Empower United с подкрепата на Министерството на икономиката, енергетиката и туризма. Първата награда в конкурса е в размер на 100 000 лева. Тази значителна сума е солидна основа за развитието на една добра идея в успешен бизнес. В допълнение, победителите ще имат възможност да се възползват от практическите съвети от страна на опитни професионалисти. Общите условия и документите за участие в най-голямото национално състезание за бизнес идеи на млади хора, са вече достъпни на сайта на фондация Empower United – www.empower.bg

Наградата Еmpower е наследник на най-добрите практики на наградата „Най-добър млад предприемач”, организирана от Българо-американския инвестиционен фонд в продължение на 13 години. Програмата се провежда с подкрепата на Фондация Моторола, Си Ем Ес Камерън Маккена, AES (Ей И Ес) и Екобулпак. Организационни партньори на Наградата Empower са JobTiger, Центъра за предприемачество и управленско развитие (СЕЕD),Асоциацията за подпомагане на академичната общност (АПАО) и Маркетор. Медийни партньори на инициативата са вестник Дневник, Дневник.бг, Дир.бг и телевизия EBF.

Empower United е нестопанска организация, чиято мисия е да създава възможности за българските граждани и компании да реализират пълния си потенциал. Тя обединява съмишленици с богат опит и фокус върху най-добрите световни практики и новаторски методи в полза развитието на лидерските и предприемачески умения и професионалната квалификация в България.

За повече информация, моля обърнете се към:

Светла Стоева
Фондация Еmpower United
Tel. 819 4571
office@empower.bg

Източник:
МАРКЕТОР

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1306