Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Търговия

Вземи в gLOG
25 Март 10, 21:50 / Автор: Interimage PR and Special Events Agency
Billa пуска специална великденска брошура в по-голям обем
Веригата отваря 13-ти магазин в София.
София, 25 март 2010

25-ти март дава началото на празничните предложения от най-голямата верига супермаркети в България. Специално за Великден BILLA пуска брошура, по-голяма по обем от обикновеното. 

В брошурата с валидност от 25-ти до 31-ви март клиентите могат да открият чудесни идеи за Великден – от разнообразие от месни деликатеси, през шоколадови изненади до различни варианти за декорация.

Най-привлекателните предложения във великденската брошура включват агнешка охладена задна четвърт за 12.90 лв., 30 бр яйца размер М за 6,49 и ориз за 2,29 на кг.

Пазаруването на тези продукти няколко дни преди Великден ще подсигури традиционното празнично меню, без да се налага чакане по опашки в последния момент и без риск да се плати по-висока от разумната цена.
Както обикновено в промоционалната брошура клиентът ще открие интригуващи предложения за свежи продукти като домати, краставици, сирене, кашкавал, месо и деликатеси. Черешката на тортата са шоколадовите лакомства за деца и родители, комплектите с подаръци и оригиналните аксесоари като например спрей за олио и оцет или пък часовник-яйце. 

За по-големите по площ магазини BILLA има допълнителен великденски асортимент - произведените в собствените пекарни библейски хляб и козуначено руло, боядисани яйца, шоколадови, вафлени и метални яйца, свещи, покривки и детски играчки.

На 31 март 2010 г. BILLA отваря своя 13-ти магазин в София. Новият супермаркет се намира в ж.к. Васил Левски 5, на бул. „Владимир Вазов” 70.
BILLA развива привлекателен асортимент от продукти, съобразен с очакванията на клиента, и предлага първокласни хранителни продукти на достъпни цени. Веригата поставя акцент върху удоволствието от пазаруването, съчетано с високо качество и голямо разнообразие. В това клиентите сами ще се уверят, ако до края на март посетят новите магазини на BILLA в София. 

Отваряйки своя 66-ти супермаркет, BILLA утвърждава лидерската си позиция в сегмента на супермаркетите в България. “През 2010 г. ще продължим стратегията на разрастване в национален мащаб, като планираме да открием около 20 нови магазина,” обяснява Emil Stefanov, изпълнителен директор на BILLA България и BILLA Румъния. В същото време BILLA утвърждава и своето място сред големите работодатели у нас, като открива 51 работни места в новия си софийски обект.
BILLA в кв. Левски разполага с търговска площ от 800 кв. м. За удобство на клиентите магазинът има 4 каси и 42 паркоместа.

Подобно на другите супермаркети от веригата и тук клиентът ще може да се възползва от широк асортимент, качество и ниски цени. Освен разнообразие от намаления и промоции купувачите ще могат да си набавят свежи продукти от щандовете за плодове и зеленчуци, месо, както и прясно изпечен хляб.

Бележки до редакторите:

REWE International е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с козметични и хранителни продукти и е един от най-големите работодатели в страната. В Австрия и в други страни броят на служителите на REWE International възлиза на 65 692, наети в около 3 600 магазина. През 2008 г. общият оборот на компанията нарасна до 10,93 млрд. евро.

Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските лидери в търговията и туризма. В момента за REWE Груп работят 320 000 служители в 16 европейски страни и 15 000 магазина, осигурявайки оборот от около 50 млрд. евро.

От своята централа във Винер Нойдорф, Долна Австрия, REWE International управлява търговските фирми BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG в Австрия, както и много собствени марки. Компанията е активна и в туристическия бранш чрез BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR Ihr Urlaub и PENNY PACK’N’GO. В същото време REWE International развива успешен бизнес и в сегмента на супермаркетите в Италия и в седем страни от Централна и Източна Европа: България, Хърватска, Чехия, Румъния, Русия, Словакия и Украйна.

BILLA Bulgaria

В България компанията навлиза през 2000 г. с откриването на първия си супермаркет на 5 октомври в София. За 9 години са открити общо 65 магазина, 12 от които в столицата. Поддържането на високо качество, ниски цени и богат асортимент е най-важното правило, към което BILLA неизменно се придържа. Фирмата активно развива и собствената си марка Clever, която като съвкупност цена-качество няма конкуренция на българския пазар. BILLA България е сред най-големите чуждестранни фирми у нас, като е осигурила над 3500 работни места в различни градове из страната.

За допълнителна информация:

Виктория Иванова Т: 470-91-30

Мениджър връзки с медии М: 089 565-58-22

Агенция Interimage Е: victoria.ivanova@interimage.bg www.interimage.bg

Източник:
Interimage PR and Special Events Agency

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1233