Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Търговия

Вземи в gLOG
08 Април 10, 14:30 / Автор: Interimage PR and Special Events Agency
BILLA стартира промоция с кърпи MÖVE
До 85% отстъпка при събрани промо-точки
София, 08 април 2010

От 8-ми април BILLA стартира уникална промоция със събиране на промо-точки за покупки с отстъпка до 85% на продукти от международната текстилна марка MÖVE. Промоцията ще тече в продължение на 15 седмици, като промо-точки ще се събират от 8 април до 19 юли, а ползването им за преференциални покупки на шест продукта MÖVE се осъществява от началото на промоцията до 29 юли – една седмица след крайния срок за събиране.

Механизмът на промоцията е лесен за изпълнение - при покупка в BILLA между 08.04.2010 г. и 19.07.2010 г. за всеки 10 лева от сметката си клиентът получава по една промо-точка. Промо-точките се събират в специални паспорти, които се получават на касите в BILLA. При събрани 10 или 30 промо-точки се получава възможност за покупка на един продукт от серията кърпи MÖVE for Frottana с отстъпка, достигаща до 85%. Събраните промо точки могат да се използват във всеки един момент до края на промоцията.
'Заедно с изгодните ни ценови предложения, които се отразяват в седмичната ни брошура или в акцията ни СУПЕР ЦЕНА, в BILLA се стремим да осигуряваме интересни промоции, които да са в помощ на домакинствата на клиентите ни’, каза Бойко Сачански, маркетинг директор на BILLA.

Промоцията включва шест продукта с отстъпка от 81% до 85% : комплект 3 броя кърпи (вместо 69,99 лв с 30 промо-точки доплащате само 12,99 лв, а с10 промо-точки - 22,99 лв); кърпа за баня; постелка за баня ; два вида плажни кърпи (вместо 79,99 лв с 30 промо-точки доплащате само 12,99 лв, а с 10 промо-точки - 22,99 лв) и халат за баня (136,99 лв с 30 промо-точки доплащате само 19,99 лв; 10 промо-точки - 34,99 лв). Допълнителна информация за предлаганите продукти може да се намери в тематичните брошури на промоцията.

Германската марката MÖVE, специализирана в дизайна на висококачествени продукти за дома и банята, вече близо век е символ за качество на международния пазар за луксозен домашен текстил. Представените продукти MÖVE for Frottana притежават перфектен баланс между добра попиваемост и мекота, като съчетават възможно най-финия памук с уникален дизайн. В тях се ползва удължено влакно, което е най-добрата прежда за хавлии. Марката MÖVE for Frottana е сертифицирана като екологичен текстил, което гарантира строго спазване на всички екологични стандарти през целия производствен процес.

Бележки до редакторите:

REWE International е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с козметични и хранителни продукти и е един от най-големите работодатели в страната. В Австрия и в други страни броят на служителите на REWE International възлиза на 67 797, наети в около 3 600 магазина. През 2009 г. общият оборот на компанията нарасна до 11,55 млрд. евро.

Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските лидери в търговията и туризма. В момента за REWE Груп работят 326 000 служители в 16 европейски страни, осигурявайки оборот от около 50.9 млрд. евро.

От своята централа във Винер Нойдорф, Долна Австрия, REWE International управлява търговските фирми BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG в Австрия, както и много собствени марки. Компанията е активна и в туристическия бранш чрез BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR Ihr Urlaub и PENNY PACK’N’GO. В същото време REWE International развива успешен бизнес и в сегмента на супермаркетите в Италия и в седем страни от Централна и Източна Европа: България, Хърватска, Чехия, Румъния, Русия, Словакия и Украйна.

BILLA Bulgaria

В България компанията навлиза през 2000 г. с откриването на първия си супермаркет на 5 октомври в София. За 9 години са открити общо 67 магазина, 13 от които в столицата. Поддържането на високо качество, ниски цени и богат асортимент е най-важното правило, към което BILLA неизменно се придържа. Фирмата активно развива и собствената си марка clever, която като съвкупност цена-качество няма конкуренция на българския пазар. BILLA България е сред най-големите чуждестранни фирми у нас, като е осигурила над 3600 работни места в различни градове из страната.

За допълнителна информация:

Виктория Иванова Т: 470-91-30

Мениджър връзки с медии М: 089 565-58-22

Агенция Interimage Е: victoria.ivanova@interimage.bg www.interimage.bg

Източник:
Interimage PR and Special Events Agency

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1838