|
|
| 28 Април 10, 21:05
/ Автор: Interimage PR and Special Events Agency
|
Проектът London Dress Code спечели наградата за специално събитие в първите награди на БАПРА |
Международното жури отличи усилията по проекта на PR агенция Интеримидж и Beefeater. |
28 април 2010 г. PR агенция Интеримидж бе отличена с наградата за специално събитие на първото издание на престижните награди Bright Awards’10, организирани от БАПРА (Българска асоциация на PR агенциите) на 26 април в хотел Шератон.
Наградата бе връчена от Соломон Паси, който изрази радостта си от избора на печелившия проект - пилотното събитие от Beefeater London Dress Code – Swinging 60s.
Интеримидж е млада компания, но с впечатляващ опит и портфолио от клиенти за последните година и половина като BILLA Bulgaria; Solvay Pharma; GlaxoSmithKline; Xella Bulgaria (Ytong), Globе Trade Centers с моловете Galleria, Посолство на Кралство Белгия и Belgian Bulgarian Luxemburg Business Club. Наградата на БАПРА за специално събитие е първото признание на агенцията от професионалната гилдия.
London Dress Code е културна програма, стремяща се да пресъздаде на живо вдъхновяващия дух на Лондон чрез иновативни и запомнящи се събития на марката Beefeater. Програмата е за развитие на млади български творци проследява тенденциите от последните няколко десетилетия, а именно 60те, 70те, 80те, 90те години до днес. Идеята за проекта е на Ирина Стефанова, бранд мениджър на Beefeater. Колекциите от 60-те и 70-те са дело на студентите от НХА, под ръководството на Ива Шатц, художествен ръководител на ревютата.
В края на октомври миналата година отличеното събитите SWINGING 60's ни преведе през Mod - Carnaby Street - King's Road - Twiggy - Mini - Youth Revolution, за да покаже как младите български дизайнери виждат себе си в експеримент с времето. Проектът се радва на огромен публичен интерес.
Заявките за участие в Bright Awards бяха разгледани и оценени от 7-членно международно жури с президент легендарния авторитет в PR бизнеса Пол Холмс. 22 компании се състезаваха в 6-те категории: Кампания за устойчиво развитие; Специално събитие; Иновативна кампания; Кампания, реализирана от вътрешен PR отдел; Комуникационна кампания на годината и Агенция на годината.
Бележки:
Интеримидж се регистрира официално като агенция за PR и специални събития в края на 2008 г. Преди това дейността се развива под формата на PR отдел в рекламна агенция Интерпартнерс, създадена през 1992 г. , която е част едноименната международна верига. Сред активните клиенти на Интеримидж са BILLA Bulgaria; Solvay Pharma; GlaxoSmithKline; Xella Bulgaria (Ytong) Globe Trade Centers с моловете Galleria, Посолство на Кралство Белгия и BBL (Belgian Bulgarian Business Club), Beefeater gin.
www.interimage.bg
БАПРА
Българската асоциация на PR агенциите обединява най-авторитетните професионални компании в областта на комуникационните услуги в България. Асоциацията има различни дейности, част от които са предстоящото организиране на авторитетни бизнес награди, различни събития, форуми и образователни програми. В дебютното издание на първите професионални награди за постижения в областта на публичните комуникации в България - BAPRA Bright Awards - взеха участие 22 агенции с 59 проекта
www.bapra.bg
Beefeater Gin:
Beefeater е No. 1 премиум марка джин с реализирани годишни продажби от близо 22 милиона литра в над 100 страни. Дестилерията на Beefeater се намира в лондонския квартал Кенингтън. За девет години Beefeater Gin печели вече шест пъти престижната награда Greenall Trophy за най-добър джин (за 1999, 2002, 2003, 2004, 2007 и 2008 г.)
http://www.beefeatergin.com
www.tinyurl.com/LDConFacebook
За допълнителна информация:
Виктория Иванова Т: 470-91-30
Мениджър връзки с медии М: 089 565-58-22
Агенция Interimage Е: victoria.ivanova@interimage.bg
Източник: Interimage PR and Special Events Agency |
|