Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Съобщения до медиите. Безплатно в PRESS.dir.bg!

 
Рейтинг: 3.00
(1387)
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 1.04.2016 - До момента
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2013 - 31.03.2016
СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012
Източници на ИНФОРМАЦИЯ


Изпрати СЪОБЩЕНИЕ до Медиите За PRESS.dir.bg Карта на сайта

СЪОБЩЕНИЯ до Медиите 2009 - 2012 / Техника

Вземи в gLOG
28 Април 10, 15:20 / Автор: AMI Communications
LG Electronics представи новата си гама LED телевизори и първия си 3D модел
Компанията представи новите серии LED LCD и LCD телевизори, съчетаващи водещи технологии с BORDERLESSTM дизайн
София, 27 април 2010 г. – LG Electronics представи новaтa си гама от LED LCD и LED телевизори - LG INFINIA, на българския пазар. Тя включва 2 серии Full LED Slim модели, както и първия 3D телевизор - LD950. Останалите нови серии са LED Plus и LED с модели от 32 до 55 инча, както и изцяло обновена гама LCD телевизори. Всички нови модели предлагат разнообразна употреба и възможности за комуникация, съчетани с красив и тънък дизайн.

Към предложенията се включва и новата гама плазмени телевизори с допълнителни възможности.

Трите серии телевизори Full LED Slim и LED Plus, включващи моделите LЕ8500 и LE7500, използват специалната IOP LED технология на LG, която осигурява перфектно качество на изображението и значително намалява дебелината на екрана до невероятните 2,3 см. Уникалната структура на дисплея прави възможен ултра тънкия дизайн без компромиси с качеството на картината. Като резултат от това при гледането на изображения във висока резолюция се наблюдават по-дълбоки нива на черно и постоянно качество на картината, които обикновено не могат да бъдат постигнати и при ултра тънки телевизори.

Освен с по-доброто си качество и дизайн, използваната LED технология при LЕ8500 и LE7500 помага за ниската консумация на енергия, което прави моделите икономически изгодни в дългосрочен план, като намаляват вредното влияние върху околната среда.

LG представи пълна гама LED LCD и LCD телевизори с перфектно качество на картината, безжична технология и широк избор от големина на екрана, като по този начин даде зявка за водещо място на пазара на потребителска електроника в България.

“С последните си продукти LG се фокусира върху технологии, които предлагат нов вид домашното забавление. Нашите нови серии телевизори са проектирани с нови решения за по-добро качество на картината и едновременно с това намаляват разхода на електроенергия на домакинствата. Новият 3D телевизор LD950 и LED сериите LE8500 и LE7500 са поредното потвърждение за нашите постижения в тази посока”, коментира Иван Иванов, Мениджър маркетинг и продажби за черна техника, LG Electronics България.

Освен красив BORDERLESSTM дизайн, новите модели LED LCD телевизори на LG предлагат нови технологии за по-добра картина и различни възможности за употреба и забавление, включително достъп до Интернет:

Skype: Позволява на потребителите да провеждат видео разговори с приятели и близки през Интернет.
Netflix: Чрез него потребителите могат да избират и гледат хиляди филми, без да е необходим компютър.
YouTube: Предлага възможността да се гледат клипове от YouTube.com директно от Интернет, отново без необходимост от компютър.
С LD950 потребителите ще могат да се насладят и на триизмерни изображения на новия 3D телевизор на LG. Той се предлага с четири чифта удобни очила за пълноценно 3D изживяване на всички от семейството. Заедно с триизмерното възприятие LD950 притежава пълната функционалност на LCD телевизор от последно поколение. Той предлага пълни мултимедийни възможности и перфектно качество на картината.

INFINIA LE8500 предлага сходни характеристики с LD950 с изключение на 3D възможностите. Моделът обаче е с Full LED Slim технология и TruMotion 200Hz цифрово сканиране, което намалява времето на промяна на екрана до 2 милисекунди. Телевизорът е сертифициран по стандарта THX Bright Room, който позволява пресъздаване на кинематографско качество у дома и допринася за цялостното удоволствие.

Този модел също използва технологията Spot Control за частично намаляване на осветеността на отделните пиксели. Освен че допринася за по-добрата картина, Spot Control намалява енергопотреблението с до 70% в сравнение с конвенционалните LCD телевизори.

Иновативният BORDERLESSTM дизайн, използван при LED LCD моделите, елиминира разстоянието между екрана и рамката. Така те се свързват визуално като еднородно стъкло, с което телевизорът се превръща в част от интериора на дома.

LG е използвала и най-новите технологии за осигуряването на максимално качество на картината и звука при всички модели. Високото съотношение на контраст 9 000 000:1 при Full LED модела LE8500, 5 000 000:1 при LED Plus LE7500 и 80 000:1 при LD750 правят цветовете изключително живи и ярки.

Всички LED телевизори на LG са сертифицирани DLNA продукти. DLNA осигуря достъп на потребителите до филми и музика, съхранени на друго DLNA устройство в дома като мобилни и персонални компютри. Това прави възможностите за употреба и консумация на съдържание почни неограничени.

Всички LED модели са проектираните, за да намалят консумацията на електроенергия, като използват технология Smart Energy Saving Plus на LG. Друга обща черта между новите телевизори е LG Intelligent Sensor, който анализира светлината в помещението и автоматично променя настройките на картината. По този начин се повишава качеството на картината и следователно на развлечението, като отново се намалява консумацията на електроенергия.

„Ние сме уверени, че тези иновации ще помогнат за осъществяването на нашата стратегия - да се превърнем в най-добрата марка за потребителска електроника. За 2009 г. LG достигна пазарен дял от близо 30% в България, като плазмените телевизори заемат водещо място по продажби. Очакваме представените серии да затвърдят и увеличат нашия значителен пазарен дял, предлагайки по-добро преживяване и забавление като цяло”, допълни Иванов.

LG Electronics, Inc.

LG Electronics, Inc. (KSE: 06657.KS) е световен лидер и технологичен иноватор в областта на домакинските електроуреди и мобилните комуникации. В компанията работят повече от 82,000 души в над 82 представителства по целия свят. LG Electronics се състои от 5 бизнес подразделения – Home Entertainment, Home Appliance, Air Conditioning, Business Solutions и Mobile Communications – с продажби в световен мащаб от 45 милиарда долара към края на 2008 г. Компанията е водещ световен производител на мобилни телефони, климатици, плазмени плоскоекранни телевизори, перални машини с предно зареждане, оптични записващи устройства, DVD плейъри и системи за домашно кино. 

За повече информация:
www.lge.bg

Източник:
AMI Communications

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1005