|
|
| 04 Май 10, 22:03
/ Автор: Клуб Zaggituning
|
Българското тунинг общество – поглед отблизо |
Има едно общество от автомобилни фенове, за които конските сили под капака и децибелите на аудиосистемата в багажника никога не са достатъчни. Според тези неизлечимо болни мозъци предната броня не трябва да оставя между себе си и пътя не повече от един пръст разстояние и най-лошото нещо, което можеш да причиниш на една кола, е да я оставиш в заводски вид.
Пламъци от ауспусите, пулсиращи субуфери, рев на двигатели и свистене на турбокомпресори, светлини на неон, танцуващи на последните рап хитове полуголи красавици... |
Има едно общество от автомобилни фенове, за които конските сили под капака и децибелите на аудиосистемата в багажника никога не са достатъчни. Според тези неизлечимо болни мозъци предната броня не трябва да оставя между себе си и пътя не повече от един пръст разстояние и най-лошото нещо, което можеш да причиниш на една кола, е да я оставиш в заводски вид.
Пламъци от ауспусите, пулсиращи субуфери, рев на двигатели и свистене на турбокомпресори, светлини на неон, танцуващи на последните рап хитове полуголи красавици – тази картина кара сърцето на всеки истински тунинг почитател да бие с ритъма на високооборотен мотор. Е, за съжаление в България няма да можете да се насладите на гореописаната картинка в пълния й блясък. Нашите запалянковци на тема „доработки” нямат финансите на американските си колеги – високооктановият пламък в сърцата им обаче гори не по-слабо от този на янките. Това ни доказа срещата с членовете на клуба на Zaggituning Design Studio.
Бивши автомобилни състезатели, рекламни агенти, автобояджии и дори ученици, собственици на японски, италиански, немски, испански машини – всички те са събрани от общата страст. Основателят на клуба Петър Загорски – Заги е убеден, че интеграцията в тунинг обществото създава висока автомобилна култура и се гордее, че неговата организация е единствената от този тип със собствена клубна кола – на този етап „Лада”, която се доработва от всички членове и ще се използва за обучения по майсторско шофиране.
Голямото тунинг семейство приветства с отворени обятия всеки нов запалянко. Тук няма дребнавост и дори несполучливите опити за тунинг се приветстват, грешките не се осмиват, а вложеният труд винаги бива оценен, дори и крайният резултат да не е върхът на сладоледа. Девизът „Заедно можем повече!” е споделян от всички фенове.
22-годишният складов отговорник Сашо кара Honda Civic 6-то поколение, задвижвана от звездата на моторната гама за този модел – 1,6 VTEC със 160 к.с. Външният тунинг пакет е изработен и поставен в чужбина, но вече е с доработки на местна почва.
Трудно е да се повярва, но огнената фенка Цвети следва „Индустриално инженерство” в Техническия университет. Макар и да обича да настъпва педала на своето спортно Punto, тя знае за риска от високите скорости, защото е претърпявала тежка катастрофа веднъж. Това обаче не й пречи да е сред най-активните участнички в клуба. Цвети е не само сред топ моделите, но е и модератор в уеб сайта на Zaggituning.
Често пъти „раздвоява” погледите на мъжете, чудещи се агресивното Punto ли да гледат или сексапилната му и атрактивна собсвеничка… Само така, Цвети.
Биро (26) се занимава любителски с автомобили още откакто е проходил. Неговата Toyota Celica T20 със спортно окачване, спортен съединител, спортни седалки и спортна визия за съжаление в момента се прави и не можахме да я снимаме.Както и при другите , така и зад този проект стои екипа на Zaggi – гаранция за уникалния вид на колата.
31-годишният кредитен инспектор Крис подобрява своя Opel Kadet комби във всички посоки. ”Отровното комби” вече разполага с впечатляваща аудио система, наброяваща 18 говорителя и един субуфер, черпещ силата си от сериозен усилвател. ”Експериментът” му стъпва уверено на нови 15 цолови лети джанти и към днешна дата продължава да се доработва.
Мишо (31) работи като асистент студио и се радва на своята Alfa 155. Споделя, че този автомобил му носи спортно усещане и много адреналин. Неизменна част от интериора е разбира се и внушителната аудио система с mp4 възпроизвеждане.
Renzo (27) работи като автобояджия и се занимава любителски с тунинг. Автомобилът му е „джобната ракета” Honda CRX. Притежава и култовия модел на Honda – Civic пета генерация, познат в тези среди като коршума. Любител е на високите скорости и често със Zaggi яхват мощните си пистови мотори и дават пълна газ.
Двуцветният Civic на 30-годишния Цецо е един от автомобилите, с който миналото лято Zaggituning Design Studio се представи на тунинг шоуто до Калояново.
Колата се превърна в абсолютен хит за броени дни, а ефектното й представяне беше „подсилено” от неотразимите секси модели на Zaggituning.
Тунинг сестрите Бамби и Ани обичат да позират до автомобилите. Ани е продавачка в магазин, а кака й е уебдизайнер и обновява клубния сайт www.zaggituning.com Двете чаровници са незаменима част от екипа на Zaggi и са сред топ моделите на клуба. Ани все още няма книжка, но Бамби вече настъпва газта на малката „осичка” Peugeot 106 и трескаво обмисля доработките по нея.
Студентката по „Връзки с обществеността” Ваня е известна в клуба като момичето, което щом си видял веднъж – сънят ти никога няма да е същия… заредена с много чар, сексапил и позитивизъм, Ваня е душата на компанията и покрай нея не „вирее” лошото настроение…
Най-младите членове на клуба Пешо (18, Mercedes 190) и Вальо (19, Honda Civic) си признават, че карат от 13-годишни – само са чакали да навършат пълнолетие за да започнат да тунинговат колите си. Пешо вече е горд собственик и на култовия модел на Nissan – S13 turbo.
Основателят на клуба Петър Загорски – Заги повече от десет години се занимава любителски с тунинг, а от няколко години с хобито си изкарва хляба. Зад гърба си има много тунинговани автомобили – свои и на приятели, но истинската му страст си остава притежаваният и до днес CRX. Едва ли има тунинг фен, който да не познава тази тунингована до неузнаваемост кола. Zaggi споделя, че за него тунинга е начин на мислене и на живот. Смята, че има богато въображение за красивото и това гарантира развитието на дизайнерското му студио. Не приема завистта и злобата, готов е винаги да се „хвърли” с главата на пред в нови начинания, държи на приятелите си и се гордее с клуба, събрал толкова хора с общи интереси. Освен любимата му „Хондолиза” в колекцията на Zaggi виждаме още един „пипнат” Opel Kadett 1.8i, едно BMW 320 Zender, Още едно BMW320 чакащо реда си, двете клубни тренировъчни коли Лада, както и изцяло тунингования му пистов мотор Kawasaki ZX6 R Ninja – както самия той обича да казва: за тунинг маниака една кола никога не стига.
Девизът „Заедно можем повече!” е споделян от всички членове на клуба Zaggituning.
/непубликуван материал за клуб Zaggituning, автор Димитър Пешев/
За Контакти:
0878 888 188 - Пепи Загорски - Zaggi
zaggituning@abv.bg
Източник: http://studio.zaggituning.com/zaggituning-nitro-v-kravta/ |
|